20 Sept 2016

Empties (July, August) // Dada's beauty


Hello loves!

How are you? I hope not good. I hope you´are perfect! Today I have my favourite type of my posts for you. And that is Empties, like you have probably already found out :-) So, don´t talk about nothing and let´s go to see what I was using during last few weeks!


Ahojte kamarátičkovia!

Ako sa máte? Dúfam, že nie dobre. Verím totiž, že perfektne! Dnes mám pre Vás pripravený jeden z mojich veľmi obľúbených typov článkov a tým sú spotrebované produkty. Áno, pravdepodobne ste si to už aj všimli :-) Takže, nech to zbytočne nezdržiavam. Poďme sa pozrieť na to, čo som v posledných týždňoch používala!
We can start with a shower gel. Dolly´s Mixtures Strawberry Daiquiri shower gel cost in one supermarket one pound and smelled wonderful. A nice reason for buying, isn´t it? The smell is really nice - it smells like strawberries, it is a bit sweet and fresh. And it is a really strong smell. It didn´t make a lot of bubbles, but it wasn´t problem for me. Summary? A normal shower gel 6/10
//
Začneme sprchovacím gélom. Sprchovací gél Dolly´s Mixtures Strawberry Daiquiri bol v jednom supermarkete za libru a krásne voňal. Dobrý dôvod na kúpu, ta ne? Vôňa je teda naozaj krásna - jahodová, svieža, trošku sladká a strašne silná. Moc nepenil, čo mi však nejako neprekážalo. Zhrnutie? Normálny sprchovací gél. 6/10

Is anybody here who does not know this shower gel? That´s classic :-) Anyway, Mario´s was using this one, not me. And he said that it was an ordinary shower gel - nothing special. 6/10
//
Je tu vôbec niekto, kto nepozná tento sprchovací gél? Veď to je úplná klasika :-) Každopádne, to Mário používal tento sprchovací gél, nie ja. A povedal, že to to bola taká klasika - ničím výnimočný. 6/10

Hand washes. The firt one from Carex smelled like a bubble gum, so we really enjoyed washing our hands with it. Yammy, I wanted to eat it. 8/10
The second one was from Cien and it should have been sensitive for your skin. It was... OK. A normal hand washer. 5/10
//
Mydlá na ruky.  Prvé od Carex voňalo ako Bubble žuvačka. Aleže úplná mňamka. Sme si vskutku užívali umývanie rúk :-D 8/10
Druhé mydlo na ruky malo byť jemné na naše ruky, bolo určené na senzitívny typ pokožky. Bolo ... OK. Normálne mydlo na ruky. 5/10

One of my favourite body scrubs is from Yves Rocher Gommage Scrub. It was really good. Well, I love Yves Rocher. As my review I can say just this - Buy it and you will love it. A lot! 9/10
//
Jeden z mojich najobľúbenejších telových pílingov je od Yves Rocher Gommage Scrub. Bol naozaj skvelý. Nuž, vy viete ako ja ľúbim Yves Rocher. Ako moju recenziu na tento píling môžem povedať len toto - chodte, kúpte si ho a budete ho milovať! 9/10

And he is dead :-( It has taken me 9 months to use up this product. But it was a product with big P! An amazing shampoo from Schwarzkopf - BC Bonacure Hairtherapy Cell Protector Moisture Kick Shampoo. I have a complete review for this product. Just CLIK HERE to read about it. You have to use translator,  I did not use English text in my review of this shampoo.  10/10
//
A tak umrel :-( Trvalo mi 9 mesiacov spotrebovať tento produkt. Ale bol to produkt s veľkým P! Úžasný šampón Schwarzkopf BC Bonacure Hairtherapy Cell Protector Moisture Kick Shampoo. Mám kompletnú recenziu tu na blogu, takže šup, šup KLIK TU a prečítať, čo tento zázrak za svoj život dokázal. 10/10

About this beautiful product I made a review HERE. One sentence - I love it. Especially a tropical perfume of it. 10/10
//
O tomto krásnom produkte mám recenziu TU. Jednou vetou - milujem ho. A hlavne tú vôňu tropického ovocia. 10/10
Hand creams. I cannot imagine my life without hand creams.  I have a dry skin plus at my work I need to wash my hands a lot. A really lot. So these two hand creams from Yves Rocher were very  useful for me. Yves Rocher has so many good hand creams, with nice perfumes and they are very good for dry skin. And these two I bought for the third time. 9/10
//
Krémy na ruky.  Ja si môj život bez krémov na ruky neviem predstaviť. Moja pokožka je veľmi suchá, plus si musím v mojej práci často umývať ruky. Veľmi často. Takže tieto dva krémy od Yves Rocher boli pre mňa veľmi nápomocné. Značka Yves Rocher má veľmi veľa výživných a krásne voňavých krémov na ruky. A tieto dva krémy som mala kúpené už tretí krát. 9/10

An another product with review HERE :-) 5/10
//
Ďalší produkt s recenziou TU :-) 5/10

Top coat from Yves Rocher was OK, it really helped my nailpolish to stay longer on my nails. With this top coat nailpolish stayed on my nails about 7-8 days. And I wash dishes everyday, by the way :-D 7/10
//
Top coat od Yves Rocher bol OK, naozaj pomohol môjmu laku na nechty zostať na nechtoch dlhšie. Lak na nechtoch s týmto top coatom vydržal okolo 7-8 dní. A pritom ja umývam každý deň riad :-D 7/10

Brand Axe is named in England as Lynx. The first deodorant Axe Gold Temptation was bought by Mario in Slovakia. He has had better than this one. 5/10
The second anti-perspirant Lynx Excite was bought by Mario in England. Mario was unsatisfied with this product. He used it very quickly. It blew more air than fragrance. 3/10
//
Značka Axe sa v Anglicku nazýva Lynx. Prvý deodorant Axe Gold Temptation si Mário dotiahol ešte zo Slovenska. Vraj mal už aj lepšie od Axe. 5/10
Druhý anti-perspirant Lynx Excite si kúpil tu a nebol s ním veľmi spokojný. Vôňa bola až príliš jemná a sprej sa mu minul veľmi rýchlo. Niekedy vraj tieto spreje púšťajú viac vzduchu ako vône, hlavne keď je sprej už prázdnejší. Tento však vraj fúkal vzduch už od prvých dní. 3/10 

And last two products are probably a litlle bit disgustin but everybody (or I hope everybody from us) needs to clean teeth. Mario and I use just these clean brushes from Curaprox, number 5460. They are the best, trust me. And we bouth this tooth pasta just for trying. It wasn´t so bad, actually. I was kindly suprised. I checked ingredients of this tooth pasta and there was nothing bad, I think. I chose this tooth pasta because of baking soda inside of it, which is a good ingrediention for withening your teeth.
Tooth pasta 7/10
Tooth brush 10/10
//
A posledné dva produkty sú tak trochu nechutné, ale všetci z nás (aspoň dúfam, že všetci z nás) si potrebujú čistiť zuby. Ja a Mário používame iba zubné kefky od Curaprox, číslo 5460. Sú najlepšie, verte mi. A túto zubnú pastu sme s Máriom kúpili na vyskúšanie. A nebola veru najhoršia, čo som bola veľmi príjemne prekvapená. Aj som pozrela ingrediencie a nič zlé som tam nenašla, takže asi fakt fajn. A vybrala som práve túto pastu so sódou bikarbónou, pretože sóda bikarbóna má bieliace účinky.
Zubná pasta 7/10
Zubná kefka 10/10









































































A tak sme na konci ďalších spotrebovaných produktoch. A už sa mi medzičasom ďalšie kopia v mojej krabičke. A čo Vy? Páčia sa Vám tieto články? Mne hrozne a nie len na mojom blogu. Úplne si užívam, keď si čítam, alebo pozerám na YouTube nejakú blogerku práve s takýmto článkom.
Každopádne majte sa krásne a užívajte asi posledného letného slniečka a tešte sa na krásnu farebnú jeseň. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...