5 Mar 2017

Mary Kay NEWS (Spring 2017) // Dada´s beauty

Hello there!

I have got some great news for you. Mary Kay has got a new collection, new products for this year´s spring. And I have had the pleasure to receive some products from the Mary Kay team for Slovak republic. They were so so nice, because they sent the products to one of my family members in Slovakia who brought them with herself to England for me.
So at first, I would like to say huge thank you to Mary Kay team for these articles. For me it is unbelievably beautiful to have a chance to show you something new and interesting, especially from such a successful international company like Mary Kay.
So, I will write the introduction no longer, let´s have a look what I have been trying.

Ahojte všetci!

Prinášam Vám veľkú novinu. Mary Kay má novú kolekciu produktov pre tohtoročnú jar. A ja som mala tú poctu obdržať pár vybraných produktov od tímu Mary Kay pre Slovenskú republiku. Boli tak strašne milí, že mi dané produkty poslali cez rodinnú príslušníčku a ona mi ich tak bola schopná dopraviť až do ďalekého Anglicka.
V prvom rade by som preto veľmi rada poďakovala Mary Kay tímu za zaslané výrobky. Pretože pre mňa je naozaj potešujúce mať možnosť skúsiť niečo nové, zaujímavé a inšpirujúce, obzvlášť od takej úspešnej medzinárodnej spoločnosti, akou Mary Kay určite je.
Ale, nebudem to už ďalej naťahovať a poďme sa hneď pozrieť na to, čo som na sebe skúšala.

Official Mary Kay website for UK: http://www.marykay.co.uk/
Oficiálna stránka Mary Kay pre Slovenskú republiku: http://www.marykay.sk/

The first product I received from Mary Kay is this TimeWise Repair® Revealing Radiance™ Facial Peel. 
Thanks to the power of glycolic acid, skin’s own natural renewal process is enhanced as younger-looking, more radiant skin is revealed.http://www.marykay.co.uk

Your skin should look younger and brighter, skin texture should be significantly improved, fine lines and wrinkles should be reduced and the skin tone should look more even. 


To be honest, before I chose this product for testing, I hadn´t read the information about the product in detail. Why I did it? Well, I just saw the word "peel", in my language "peeling" (it means face scrub) and I wanted it immediately. I didn´t really care about the rest of text. This peel is supposed to be for older type of skins than is mine. And I know it now. But I didn´t have any face scrubs at the time of delivery, so when I saw that magic word, I took it at once. Do not understand me wrong, at the end, I am very happy to have this product and I am glad for that mistake.

This peel is very special. You apply it on a dry and clean skin as a mask, let´s say. You keep it on your face for about 10 minutes, that´s enough. And at the end you rinse it from your face with warm water and dry it. Then, you carry on with your usual evening face routine. Really easy. 

And how it works for me. Amazingly. I think, this is a kind of a face scrub (surprisingly, I know) because it takes off my "death" skin cells from the top layer of my skin. My skin is smooth and soft. It seems to me that the skin is even hydrated. 
Regarding to the wrinkles. I don´t have any typical wrinkles, fortunately. But my eyes are often tired, the British weather attacks my skin all the time and my skin has got enough. So, I can see some small wrinkles under my eyes and I can feel that my skin is not as stretched as it was before my arrival in England
And this peel helps me with these problems. I use the peel once per week, what´s enough for me. It is supposed to be used twice a week but I don´t need it so often. 

I am happy to use this little miracle because it really works. I could have seen it after the second procedure and that´s amazing, I guess. The package is enormously big, this is gonna be for years to consume it :-D I use a really small amount of the product, there is no need to use a lot. It works so well for me just with the amount as you can see in the photo. 

//

Prvým produktom, ktorý som dostala na otestovanie je TimeWise Repair™ Revealing Radiance™ Peeling na tvár. 
Hlavná zložka, kyselina glykolová posilňuje vlastný proces obnovy mladistvého vzhľadu pleti. - http://www.marykay.sk

Vaša pleť by mala vyzerať mladšie a jasnejšie, štruktúra pleti by sa mala výrazne zlepšiť, mali by sa redukovať vrásky a jemné linky na pleti.

V úvode budem úprimná. Pred výberom tohto výrobku som si dostatočne nepreštudovala informácie o ňom. Prečo? Nuž, videla som názov "peeling na tvár", tým to pre mňa končilo, produkt som ihneď chcela a ostatné údaje ma až tak nezaujímali. Tento peeling je však v skutočnosti určený na starší typ pleti než aký mám ja, alebo na pleť, ktorá už má nejaké tie vrásky a nedokonalosti spôsobené vekom. Teraz to už viem, už som informovaná. Vlastne, bola som o tom upovedomená hneď, ako mi produkt prišiel. V čase zasielania produktov som však nemala žiaden peeling na tvár, nutne som potrebovala nejaký nový a táto ponuka mi ako zázrakom skočila do cesty. Nepochopte ma ale zle, nakoniec som z tohto celého omylu veľmi rada a vôbec ho neľutujem. S produktom som nadmieru spokojná a hneď Vám idem v skratke napísať o jeho benefitoch pre moju pleť.

Peeling je veľmi špeciálny v jeho aplikácii. Aplikujete ho na vyčistenú a suchú pleť, spôsobom akým aplikujete masku na tvár. Necháte ho pôsobiť na pleti asi 10 minút, čo je dostačujúce. A na koniec ho jemne, s teplou vodou, z pleti zmyjete a pokračujete so svojou večernou pleťovou rutinou. Jednoduché.

A ako teda funguje na mne? Neskutočne dobre. Ono to nakoniec i bude niečo ako peeling (prekvapivo, všakže), pretože moja pleť je po jeho použití zbavená odumretých buniek z vrchnej vrstvy mojej pleti. Moja pleť je jemná a hladká. Dokonca mi príde jemne hydratovaná, čo je pre mňa osobne obrovské plus.
Čo sa týka vrások. Ja vrásky ako také ešte nemám, našťastie. Ale moje oči sú až príliš často unavené a štípu. A to mi spôsobuje, že sa mi pod očami začali robiť jemné, pre okolie v podstate neviditeľné vrásky, ktoré ma ale samozrejme hnevajú. Hnevajú ma hlavne z dôvodu, že keby niet pár vecí v mojom živote, neboli by tam. Našťastie, tých pár vecí z môjho života o chvíľu zmizne, takže problém s týmito vráskami by mal byť v budúcnosti prirodzene vyriešený. Vráťme sa však k podstate veci. Tunajšie anglické počasie nie je pre moju pleť taktiež zrovna najvyhovujúcejšie. Práve naopak, moja pleť s ním neustále, dennodenne, bojuje. Všímam si, a hlavne cítim, že moja pleť stratila tú charakteristickú "napnutosť", ktorú kedysi mala a teraz je "taká nijaká". 
A táto vecička od Mary Kay, verte  alebo nie, mi v skutku napomáha lepšie bojovať so spomínanými problémami a chrániť tak moju pleť. Ja tento peeling používam raz do týždňa, čo je pre mňa osobne dostačujúce. Mal by sa používať dvakrát do týždňa, no ja cítim, že mi viac ako raz týždenne naozaj netreba.

Som veľmi šťastná, že môžem používať tento malý zázrak, pretože vidím a cítim, že reálne funguje. Mohla som to vidieť už po jeho druhom použití, moja pleť je v súčasnosti vďaka tomuto produktu naozaj hýčkaná. Super vec je, že tento produkt budem mať asi do konca života, pretože balenie je fakt veľké :-D A netreba používať enormné množstvá. Také, aké vidíte na fotke, používam ja a funguje to.


And the second product I received, is this beautiful, amazing eye palette. Guys, this is something what you need, immediately. I don´t know how I could live without it :-)

So, this is Limited-Edition Mary Kay® Pure Dimensions™ Eye Palette. 

Travel has the power to transform you, and so does the Pure Dimensions™ Eye Palette. The irresistible shades and intricate designs of this luxurious collection will inspire you to play and explore in endlessly customizable ways. - http://www.marykay.co.uk

The eye shadows should be good pigmented, colour of each shadow should be pure and it should work for any skin tone, they should be luxurious and long-lasting.

What do I say? One, big WOW. This eye palette is perfect for me. And why?
  • The first reason is that I have got some new colours which I can use and try new make-up tutorials.
  • The second reason is that this palette is good for travelling, despite the fact there is no matte shade. I can still use a powder and bronzer to make it perfect. I do this trick all the time.
  • The third reason is that the gold shimmery colour is so good. I mean SO GOOD. The pigmentation is strong, it stays on my eyelids all day long and it really helps my inner eyes to look brighter, optically bigger. And the colour is so gold. You know how much I love that colour on my eyes.
I also made an eye tutorial after I received this eye palette. You can see it bellow. I used just the dark, blue shadow, which wasn´t seen well, because I didn´t have a good light and I used that golden shade in my inner eyes. I blend everything together and voilá - that is the result. Do you like it?

Don´t forget that this Mary Kay eye palette is a part of limited edition, what means that they won´t have it forever. If you like this one or the other palette from the collection called Moroccan Dunes, take it now, not when it will be too late. You are gonna love it, I suppose :-)

//

A druhým produktom, ktorý mi bol zaslaný, je táto krásna paletka očných tieňov. Ľudia, ženy, toto je niečo, čo by Vám určite nemalo chýbať vo Vašej zbierke dekoratívnej kozmetiky. Je to niečo, čo podľa mňa, nutne všetky potrebujete. Ja už ani neviem, ako by som bez tejto paletky žila :-D Ale poďme nato poporiadku.

Takže, toto je Limited-Edition Mary Kay® Pure Dimensions™ Eye Palette.

Cestovanie má tú moc, že vás zmení, a takisto Pure Dimensions™ Paletka očných tieňov. Neodolateľné odtiene a spletitý dizajn tejto luxusnej kolekcie vás inšpiruje k hre a objavovaniu vďaka nekonečnému množstvu kombinácií. - http://www.marykay.sk/

Očné tiene by mali byť dobre pigmentované, farba každého očného tieňu  by mala byť čistá a mala by byť vhodná na každý tón pleti, mali byť to byť luxusné a dlho trvajúce očné tiene.

A čo na ne vravím ja? Jedno veľké WAW. Táto paletka je vystavaná priamo pre mňa, mám taký skromný pocit. Prečo?
  • Prvým dôvodom je, že mám úplne nové farby tieňov. Nič také som doteraz doma nemala a viem, že mám teraz možnosť nových líčení a kombinácii, môžem skúšať a nosiť niečo, čo som v minulosti nenosila.
  • Druhým dôvodom je, že táto paletka očných tieňov je pre mňa výborná na cestovanie, i keď sa v nej nenachádza žiaden matný očný tieň. Stále môžem použiť púder na "rozblendenie" a stratenie očných tieňov a bronzer použiť do ohybu alebo na jemný základ. 
  • Tretím dôvodom je ten lesklý, ani nie trblietavý zlatý tieň. To je naozajstný poklad. Z pigmentácie tohto tieňu som doslova odpadla, je výborná. Tá farba je tak krásna, že nasledujúcich sto rokov nebudem používať už nič iné :-D A to, čo robí s mojimi očami? Ak aplikujem tieň do vnútorného očného viečka, moje oko táto farbička rozjasní a zväčší, ale takým iným spôsobom, ono to fakt vyzerá ako keby som si na oko naniesla slnko. Je to neskutočné.
Nezaháľala som a k tomuto výrobku som Vám urobila také rýchle očné líčenie. Také rýchle, že ani tutoriálom to nenazývam. Líčenie môžete vidieť na fotkách nižšie. Použila som iba tmavý, modrý očný tieň, ktorý pri horšom svetle vyzeral skôr do čierna, ale to vôbec nevadilo. Riadne som ho stratila po celom očnom viečku a do vnútorného očného viečka som len jemne "naťupkala" TEN zlatý očný tieň. Páči sa Vám niečo takétom síce trošku výraznejšie, ale i tak jednoduché?

Nezabudnite, že táto paletka Mary Kay je v limitovanej edícii, takže ju nebudú mať v ponuke naveky. Ak sa Vám páči, alebo by sa Vám páčila ich druhá paletka z tejto kolekcie, ktorá sa volá Moroccan Dunes, berte ju skôr, než bude neskoro. Myslím si, že ju budete milovať :-)























So, do you like today´s post? I think that in the next post I will write something different, something from my life. I know, that in last few weeks my posts were just about cosmetics. Forgive me, I just terribly love cosmetics :-) My poor lovely Mario :-)

Have a nice time, see you soon here. Serusky <3

//

Tak ako? Páčil sa Vám môj dnešný článok? V tom ďalšom sa tešte na niečo z môjho súkromného života. Pripravujem niečo na inú tému než je kozmetika, lebo tej je tu v poslednej dobe veľa :-) Ale musíte mi to odpustiť, ja kozmetiku naozaj milujem a mám hroznú potrebu ju neustále riešiť. Chudák môj Majuško :-)

Majte sa krásne, píšte básne :-) Vidíme sa tu už čoskoro. Serusky <3

4 comments:

  1. tie tiene sa mi velmi páčia, aj ich pleťová kozmetika, no ešte som nskúšala ani jedno :D snad raz :))

    ReplyDelete
  2. Ja som sa k nim dostala až vďaka úžasnej spolupráci, ktorú si nesmierne vážim <3
    Ako, vedela som o nich, no neskúšala predtým nič. Veľký omyl to bol :-D fakt sú super :-) musíš prísť na návštevu a vyskúšať ;-)

    ReplyDelete

Lovely comments ...