23 Feb 2017

Products I have wanted for a long time // Dada´s beauty

Hello there.

I don´t know how the weather is there where you live, but we have got a beautiful, sunny day. It is still too cold and wet for me, but I take this kind of weather like a sign that spring is finally coming to Bournemouth. I would like to enjoy this beautiful day as much as possible, but I have got a flu, so I need to stay in my room and I need to get better very soon, since I am working tomorrow. My doctor said to me that a lot of people were ill at the moment what I can "prove". Most of my colleagues are ill, I meet people with a cold everywhere. This is not the best type of weather for a human immune system.

This post is gonna be a cosmetics post. It is gonna be about some product, which are new for me. I would like to show you these products and tell you why I have invested my money for these products.
Every product that I bought, I had wanted to buy for a long time but I hadn´t wanted to spend a lot of money on cosmetics which I don´t really need, which I just want to have. Then I received something like a debit card with money on from my employer like a Christmas present. And it was possible to use it at Boots so I decided to use it for this products. Decorative cosmetics was bought with this card, products for my skin I bought separately. So, what new do I have?


Ahojte všetci.

Neviem aké počasie máte tam, kde práve ste, keďže moc nesledujem (radšej, aby som nebola náhodou smutná) slovenské a české počasie aktuálnych dní, ale my sme tu v Anglicku mali krásny, slnečný deň. Je pravdou, že vzduch je ešte stále príliš vlhký a studený pre moje telo, ale beriem tento deň ako náznak, že jar je už za rohom a ja budem konečne môcť ísť von bez toho, aby som neskončila zo zápalom pľúc (preháňam, samozrejme).
Rada by som si tento deň užila, ale mám chrípku a tak musím ostať v teple domova. A veruže sa i musím rýchlo vyliečiť, zajtra ma čaká ďalší náročný deň v práci. Nie, neostávam na PN-ke, to si tu v Anglicku len tak nemôžete dovoliť :-D Alebo môžete, ale verte mi, nechcete ani keby čo. Moja lekárka mi povedala, že britskými ostrovmi ide nejaká nádcha a kašeľ, domáci tu smrkajú a kašľú snáď všade. Lenže pre nich je vraj (ako mi lekárka povedala) úplne normálne mať nádchu, kašeľ a teplotu do tých 38°C i 8 týždňov v kuse. Viete si to predstaviť na sebe? A oni normálne fungujú, napchajú sa liekami a ide sa. Ale ja teda žiadny Angličan nie som a som si tak vyprosíkala antibiotiká.
Len pre infošku, mám baktériu na prieduškách a pľúcach, na ktorú musím brať celkom silné lieky, potom vírus v hrdle a potom ešte tak upchaté nosové dutiny, že mi tam vraj žilky praskajú, a preto mi nonstop i so sopľom tečie krv. A áno, aj to je bežné v Anglicku moc neriešiť :-D. Možno i chápem prečo moje lieky boli tak pekne drahé. Každopádne, už som sa vyžalovala, môžeme ísť priamo na hlavný článok.

Tento článok bude o kozmetike, konkrétne o nových produktoch, ktoré som si v poslednom čase kúpila. Rada by som vám ich ukázala a vysvetlila, prečo som sa práve do týchto vecí rozhodla investovať moje peniaze.
Každý jeden produkt, ktorý dnes uvidíte so si chcela kúpiť už dávnejšie. No nechcela som míňať toľko financií na niečo, čo nutne nepotrebujem, iba chcem. Na Vianoce som však od môjho zamestnávateľa dostala niečo ako debetnú kartu, na ktorej boli už vložené nejaké peniažky a mohla som si zato nakúpiť v podstate čokoľvek a takmer kdekoľvek. Ja som nakoniec nakupovala v Boots, veľkej anglickej drogérii. Dekoratívna kozmetika bola platená spomínanou kartou, produkty na moju pleť som platila zvlášť. A čo som si to vlastne kúpila?



If you have read my post from the beginning of this year, you could have seen in the post called WISH LIST 2017 that I really wanted some eye paletts from SLEEK. I have never tried any of them before and they are quite famous for their good pigmentation, so that was an easy choice for me. I chose i-Divine Original because I wanted something which I hadn´t had until then. This palett has got beautiful 12 eye shades, including 11 sparkling shades and one matte shade, which is the black eye shadow called BLACK CAB. The pigmentation is really good, just one eye shadow is with a bit less pigmentation. That shadow is on the bottom of the palett, the gold one called CREAM TEA. 
What I love about this palett is that all names of eye shadows are associated with London. An amazing silly thing, I know :-)

Ak ste čítali môj blog hneď zo začiatku nového roka, mohli ste natrafiť na článok s názvom WISH LIST 2017, v ktorom som písala, že by som si pre seba rada dopriala paletku očných tieňov od značky SLEEK. Pravdepodobne ste už o tejto značke započuli, ich paletky sú celkom slávne pre ich pigmentáciu, ktorá má byť skvelá. Ja som, bohužiaľ, nemala možnosť paletku od tejto značky vyskúšať a tak som ju zaradila do spomínaného "wish list-u".
A teraz môžem napísať, že paletka Sleek je podľa mňa určite skvelá, som s ňou veľmi spokojná. Konkrétne som si vybrala  i-Divine Original, pretože som chcela niečo, čo ešte nemám, niečo zaujímavé. A to som i s touto paletkou dostala, tak nádherné farbičky. Paletka obsahuje krásnych 12 očných odtieňov. 11 odtieňov je trblietavých a jeden matný, to je ten čierny s názvom BLACK CAB.
Som veľmi spokojná s ich pigmentáciou, i keď jeden je trošku menej pigmentovaný. Je to spodný tieň, taký zlatý s názvom CREAM TEA. Ale dá sa s tým žiť.
Čo veľmi zbožňujem na tejto paletke je, že tiene sú pomenované názvami, ktoré nejako súvisia s Londýnom, takže to je pre mňa aj také symbolické. Taká, pre mňa, milá malá hlúposť :-)
The names of eye shadows from the up line, started with the black eye shadow on the left side:
Názvy očných tieňov z vrchnej línie, vymenované od čierneho tieňa úplne vľavo:
  • BLACK CAB
  • ROYAL
  • LONDON RAIN
  • THE THAMES
  • E10
  • HYDE PARK

The names of eye shadows from the bottom  line, started with the gold eye shadow on the left side:
Názvy očných tieňov zo spodnej línie, vymenované od zlatého tieňa úplne vľavo:
  • CREAM TEA
  • LONDON EYE
  • BIG BEN
  • PENNY FARTHING
  • STERLING
  • BANKSY
An another "dreamed" product was HD finishing powder from NYX. I haven´t tried this one yet, so I can´t really tell you how good is, but I am pretty sure it is gonna be amazing. Why do I think something like this? Well, this powder is famous for a good finish which this powder leave on the skin. And don´t be afraid of the white colour, you won´t have anything white on your skin, this powder is transparent. I am looking forward to trying it, but I have got one opened powder from GOSH so I am thinking hard if I should open this new one and when.

Ďalším mojim "vysnívaným" produktom bol HD finishing powder od NYX-u. Ešte som ho však neskúšala, takže vám zatiaľ nemôžem povedať aký je dobrý. Ale som optimista a verím, že bude skvelý, tiež ide o pomerne známy produkt na pleť. A netreba sa báť toho, že púder v krabičke je biely, nič biele vám v skutočnosti na pleti neostane. Púder je priesvitný, takže niet problému. Veľmi sa naň teším. Mám však ešte otvorený a neminutý púder od Gosh, tak ani neviem, či a kedy mám tento nový otvárať.

I am getting silly with this, but this is an another "dreamed" product :-) A lot of women say that this concealer is so good that I had to buy one for me as well. This is concealer radiance heaven from BOURJOIS. It should hydrate for 24 hours. So, we will see what this little man can do for my skin. I want to use it especially for under eyes area, I sometimes have circles or darker skin there. I bought shade 01 Ivory, since I wanted something lighter. And I have to admit, the smell is so nice, I like it a lot.

Asi začínam pôsobiť trošku trápne, no mám tu ďalší "vysnívaný" produkt :-) Veľa žien si v poslednej dobe obľúbilo tento korektor, vraj je veľmi dobrý. A tak som si musela (lebo som chcela) zaobstarať jeden i ja. Toto je korektor s názvom radiance heaven od BOURJOIS. Mal by hydratovať po dobu 24 hodín. No, uvidíme čo všetko tento fešák dokáže na mojej pleti a ako s ním budem spokojná ja. Chcem ho používať primárne pod oči, pretože mávam často kruhy pod očami a niekedy takú tmavšiu pokožku. Kúpila som si odtieň 01 Ivory, chcela som niečo svetlejšie. A musím sa priznať, že sa mi taktiež veľmi páči vôňa tohto korektoru, naozaj veľmi pekne vonia.
About this one in short. I didn´t plan to buy this liquid lipstick from Bourjois. I wanted to buy a liquid lipstick from Sleek, but Boots had an offer which included this liquid lipstick. Let me explain to you, this was a perfect economic strategy (Mario has got a diploma from ecomonics, so you will probably understand). If I bought products from Bourjois over 12 £, this liptick would be for free. And I had a concelaer for I don´t know 8-9 £. I wanted one more product (an eye liner, which you gonna see under this text), so I simply decided to buy that product from Bourjois and everything became like this. I had the lipstick for free, I didn´t have to buy it. So, this lipstick is from BOURJOIS, as you already know. It is the rouge edition Velvet in shade 10 Don´t pink of it! which is beautiful old pink colour. Finnish of this liquid lipstick is matt. I have tried it once and I really liked it, it was long lasting and the feeling on my lips wasn´t so bad for the first two-three hours. Just to let you know, I have got very dry lips, so this type of lipsticks are not the best ones for me. But I like this one, it will be perfect for me when I will go out in the evening with Mario.

K ďalšiemu produktu mám i príbeh. Nemala som vôbec v pláne kupovať si tento tekutý rúž od Bourjois. V skutočnosti som chcela zainvestovať do tekutého rúžu od Sleek-u. Ale na viaceré Bourjois produkty mali zaujímavú ponuku, tak sme si s Majuškom spočítali dva a dva (Mário má titul z ekonómie, tak snáď chápete :-D). Ak by som si kúpila dva produkty v hodnote 12 £ a viac, tak by som rúž, ktorý vidíte na obrázku dostala zdarma. Ja som si pôvodne, okrem iného, chcela kúpiť linku na oči (uvidíte ju pod týmto textom), ale nevedela som, od ktorej značky. Tak som si jednoducho zobrala tú od značky Bourjois a daný rúž som mala zdarma a nemusela si kupovať rúž od Sleek-u. No, paráda, nie? :-)
Takže, ako ste už asi pochopili, toto je tekutý rúž od značky BOURJOIS. Je z kolekcie rouge edition Velvet v odtieni 10 Don´t pink of it!, čo je krásna staroružová farba. Tento tekutý rúž je s matným efektom na perách. Ja mám veľmi, veľmi suché pery a tak tieto rúže moc nekupujem/nenosím, keďže sa mi strašne popraskajú pery. No stále sa snažím hľadať a aspoň skúšať niečo nové a vhodné pre mňa. Tento tekutý rúž som mala zatiaľ iba raz. Pocit bol celkom dobrý, prvé dve-tri hodiny som nemala problém. Potom to však už začalo byť pre mňa nepríjemné, tak som si ho zotrela. Verím ale, že keby si po jeho zotretí nanesiem balzám na pery (tak to robím vždy, keď si nanášam hociaký rúž) a znovu dám tento tekutý rúž, mohlo by to ďalšie dve až tri hodinky vydržať. Myslím, že tento rúž bude mojim obľúbených, keď pôjdem s niekým na kávičku alebo keď pôjdeme s Majuškom večer niekam von.
A new eye liner I needed so badly. Do you want to know why so much? Well, eye liners are not the best friends of mine. I do not know how to work with them properly. My biggest problem is that each eye liner on my eyes is different. So I decided to buy a new eye liner and start to train how to make  beautiful eyeliners. And for this training I bought this eye liner from Bourjois, named Liner clubbing ultra black. This is a different type of an eye liner than I used in the past. I prefered eyeliner in a fix, which is ultra different that this one :-) But I´ve been learning and I am enjoying it. The pigmentation is so good, I was surprised how black is the black of this eye liner. The thing which is not the best  because I´m still learning how to use it, is that the eye liner is a bit watery. I know that it is supposed to be watery for better manipulation but for me it´s harder to use it :-D Never mind, I love new challenges. To finish this text, I am happy I bought it, I needed to have something so new for that I will try to do tutorials more often.

Novú očnú linku som už naozaj potrebovala. Chcete vedieť, prečo tak moc? Začnem tým, že ja a očné linky nie sme najväčší kamaráti. Alebo sme neboli. Ja som totálne poleno v to,  ako spraviť obe linky na oboch očiach rovnaké. A tak som sa rozhodla, že sa to proste musí zmeniť. Že si kúpim  novú, lepšiu očnú linku a na nej sa budem učiť ako nalíčiť na seba, alebo i na iných, naozaj krásne očné linky. A na tento tréning som si teda zakúpila očnú linku od Bourjois, pomenovanú Liner clubbing ultra black. Toto je rozdielny typ linky, než aký som používala v minulosti. Ja som totižto používala iba fixové linky a tá manipulácia je teda ultra iná :-) Ale učím sa a užívam si to. Pigmentácia je fakt super, som bola prekvapená ako je tá čierna čierna, ak ma chápete. Vec, ktorá mi trošku vadí je, že linka je taká vodová (je mi jasné, že to tak má byť správne), čo mne ako učňovi nerobí žiadnu dobrotu. Je pre mňa podstatne ťažšie sa naučiť, keď je taká vodová a ľahko sa otlačí. Ľahko urobím väčšiu čiarku, ako so chcela a iné moje obrovské problémy :-D Ale nevadí, ja challenge zbožňujem a nebojím sa toho. No, možno trošku :-) A aby som tento text ukončila, poviem iba, že som rada, že som si linku kúpila a keďže mi treba trénovať, bude ma to i motivovať robiť viac tutoriálov na blog :-)


When I finished products from Simora, I needed something new for my face, especially for cleaning my face. I was looking for at Boots and I couldn´t find anything I would like to have for me. And than Mario found these two products from Vichy. He made me really happy that he found them because they were products I´d been looking for all the time and he found them for me. So, what are they like?
The first product is a Pureté thermale Fresh cleansing gel, which is supposed to clean your face gently and deeply. I always prefer cleaning products which you need to take off with water after using it. And this gel is for a sensitive skin, so better for me, because my skin is still fighting with a lot of bacterias which I meet at my work. This gel is without any smell or I couldn´t smell any smell. The cleaning with this gel is simple and quick. It cleans my skin nicely, I am satisfied. I can recomend :-)

Keď som minula všetky produkty na čistenie pleti od Simory, prišiel čas kúpiť si nové. Bola som teda v spomínanom Boots a túlala som sa tam skoro pol hodinu, no nemohla som nájsť nič, čo by sa mi páčilo, čo by sa mi zdalo vhodné na moju pleť. A nakoniec to bol Majuško, kto našiel presne to, čo som potrebovala a chcela. Sú to teda dva produkty na čistenie od značky Vichy, ktorú tu v UK kúpite bez preblémov v drogérii Boots a netreba po ňu ísť do lekárne. A nie sú tu ani tak strašne drahé, konkrétne tieto dva produkty stáli okolo 10 libier za každý kus, čo je podľa mňa neskutočne dobrá cena. Takže ma Majko urobil veľmi šťastnou, že mám niečo kvalitné na moju pleť. 
Prvým produktom je Pureté thermale Fresh cleansing gel, čo je svieži čistiaci gél. Mal by čistiť pleť jemne a do hĺbky. Ja vždy preferujem produkty na čistenie pleti, ktoré sa používajú s vodou, tak mi to najviac vyhovuje. Tento gél je určený na citlivý typ pleti, čo je pre mňa teraz iba dobré, moja pleť ešte stále bojuje s baktériami, ktoré stretávam u mňa v práci. Tento gél mi príde bez vône, čo je trošku škoda, ale na citivú pleť by to asi vhodné nebolo. Ale keď ja mám tak rada voňavé produkty :-) Čistenie je jednoduché a rýchle, čo je úplne super. Moja pleť je po ňom veľmi pekne vyčistená, takže rada som zaň. Môžem len doporučiť.
The very last product in this post is an another product from Vichy, this time I´ve got Pureté thermale Perfecting toner here. This is so good product, I´ve got to admit. I use it after cleaning gel, which you just have read about, and I am happy with it in this order. After this toner I use my creams for face. The toner is from the same collection as cleansing gel from above. I am thinking about what should I say about this toner, because there is no much. Because I think if your toner is good, after it you shouldn´t feel any feeling on your face, just to have got a nice, fresh and clean skin. And that´s what I feel after this one. Just my skin, it is breathing, it is clean and it´s ready for creams. So, I am absolutely satisfied,  I recommend a lot.

Ako úplne posledný produkt tu mám druhý produkt od zančky Vichy, tentokrát Pureté thermale Perfecting toner. A je to fakt dobrý produkt, to musím hneď napísať. Používam ho až po čistiacom géli, o ktorom ste pred chvíľou dočítali. V takomto poradí mi to vyhovuje. A po toneri použijem už iba moje krémy na pleť a je vystarané. Toner je z tej istej kolekcie ako čistiaci gél. Teraz rozmýšľam, čo by som vám vlastne o ňom napísala. Pretože ja si myslím, že po použití naozaj dobrého toneru by ste nemali na pleti cítiť nič, to je podľa mňa ten úspech. Pleť by mala byť vyčistená, svieža a pekná na pocit. A to je práve to, čo ja cítim po použití tohto produktu. Iba moju pokožku, čistú, môže dýchať, je čistá a pripravená na krémy. Takže hej, som absolútne spokojná, odporúčam.


And that´s it. Another long post is behind us. I feel a bit upset that nobody wrote opinion for my questions from the last post, it seems to me like nobody is really interested in my little blog, which is sad, because I put a lot of my time to write this diary. But one thing I know for sure, it doesn´t matter if I am alone here on this page, I will write it anyway. This is what I love and I want to continue. Yes, it would be amazing to have a little community here. To see that you are responding, that you like my hobby. Never mind. I think I needed to say it, to let you know, because everytime I think that nobody actually likes what I write :-D
Do not understand me wrong, I gonna love you even whe you would hate me.

Have an amazing day, have an amazing week. See you soon. Serusky <3

A tak sme na úplnom konci ďalšieho článku. Musím vám však povedať, že sa cítim trošku smutná, že nikto nenapísal názor na otázky, ktoré som vám v minulom článku položila. Vlastne, takmer nikdy nepíšete a nereagujete. A mne chýba nejaká spätná väzba, ten pocit vedieť, že to niekto naozaj prečítal a niečo si z toho zobral, možno sa spýtal na niečo viac alebo mi aspoň dal vedieť, že sa mu to páčilo. Viem, že toto je také ľutovanie sa, ale pochopte, trávim skoro za každým článkom aj niekoľko hodín, dá to prácu popri mojej práci. Áno, je to vec, ktorú milujem a budem ju pokračovať robiť i keď tu ostanem čo i len sama. Ale raz za čas by som naozaj rada videla, že tu sama nie som. Že ste tu so mnou, že sa vám páčia moje články, že ste si niečo z toho vzali, že sa máte čo pýtať. Bolo by to úžasné, mať tu maličkú komunitu ľudí, ktorí si radi nájdu čas na čítanie mojich litánií. Ale nevadí. Asi som to len potrebovala dostať von, trocha sa pošťažovať :-)
Ale nepochopte ma zle, ľúbim vás  a vždy budem, i keby vy mňa už nie.

Majte úžasný deň, majte úžasný týždeň. Vidíme sa čoskoro. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...