16 Feb 2016

Daily pictures II. // Dada's diary

Ahojte!

Ako sa máte? Ja som na seba nahnevaná, už v nedeľu tu mal byť tento článok, no nakoniec to bol tak hektický víkend, že som rada, že som ho v zdraví prežila :-D. Snáď vám to tento týždeň vynahradím, som optimista a chcem zvládnuť tri články, no uvidíme :-). Dokonca pre vás chystám súťaž, takže sa bude na čo tešiť <3. No poďme k dnešnému článku. Mám pre vás ďalšiu kopu random fotiek, snažím sa sem dávať fotky, ktoré nedávam na instagram( kde ma môžete sledovať ak chcete, som tam ako dadalajf). Ako uvidíte i na fotkách, dni mi plnú rýchlo, niekedy ich ani nestíham spracovávať. Chystám veľké veci a zmeny vo svojom živote, samozrejme pozitívne, tak i keď neviete o čo ide (čoskoro sa dozviete), držte palce :-).
Ešte na konci januára sme boli v Bratislave v Avione pozrieť finálne výpredaje. Zlomok môjho nákupu.

Ďalší zlomok :-).

Asi najväčšie topánky aké som kedy naživo videla :-).

Cena celého nákupu pred zľavami a po zľavách. Takže celkovo sme všetky veci kúpili v cca 70% zľave. Nakupovali sme najmä v Bershke, Zare, Peek&Cloppenburg, Pull&Bear, niečo ešte v Piešťanoch v Mangu a nejaké veci som si ulovila na Zoot.sk.

Moje hodinky, ktoré som dostala na minuloročné narodeniny od drahého.

Vykrútená líška :-D.

Moje obľúbené účesy.

Bola som u nového kaderníka :-). Je ním môj drahý, musím povedať, že nato, že nikdy vlasy nestrihal som bola veľmi spokojná. A ostrihal ma ZADARMO!

Musím sa fotiť aj na tréningu, ako inak :-D.

Tie milé malé prekvapenia <3.

Večery s vínkom...
Cez víkend som si zahrala na takejto obrovskej obrazovke Crasha Bandicoota, vrátila som sa do detstva :-).

Pre vás ešte tajné prípravy a vybavovačky na niečo veľké :-).

Milujem tieto prkotinky, hlavne Bubble Tea...

Bez kávy by to neboli správne random fotky...

moje raňajky, jeden deň puding so škoricou a dnes som mala "slovenské donuty" :-D. A môj obľúbený čireny Chai Tea.

Mňam! Doma mám momentálne zásobu takýchto podobných lások, Lidl má francúzsky týždeň a majú v ponuke makrónky, ja som si po ne bežala hneď v pondelok doobeda. A do košíka som si pridala aj víno Cháteauneuf-du-Pape, na ktoré sa neskutočne teším <3.
Blogerské srtrenutia s Miuškou z Miaslifestyle.

Moje nedeľňajšie obedíky vyzerajú takto...

Jedlo, jedlo, jedlo...

Na Valetína ma drahý vzal do top kaviarne v Trnave, Thalmeiner, odporúčam tam zájsť na capko a cheesecake.

Odo mňa dostal našu obľúbenú značku perníčkov a motýlika s vreckovkou.

A čo by to bol za Valentín bez večere? Tak som ešte bola (okrem kávy) pozvaná i do Sesleru, trnavského pivovaru. Majú výborné jedlá, tie domáce chipsy a burger boli top...

Tak to by bolo na dnes všetko, dúfam, že sa fotky páčia a nabudúce sa tešte na recenziu produktov od Mary Kay :). Serusky

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...