11 Feb 2016

Tiramisu (recept) // Dada's baking

Ahojte!

Dnes mám pre vás ten najjednoduchší a najrýchlejší recept na Tiramisu :-). Ja som ho robila už niekoľko krát a do 20 minút mám vždy dezert hotový. Recept mám z internetu, dlho som hľadala ten najlepší pre mňa (čiže najjednoduchší) a odkedy som ho našla som vždy pripravená na neohlásenú návštevu :-D.
Potrebné ingrediencie (pre 6-7 osôb):
 - 2 vajcia
 - 500 gramov mascarpone
 - cca 80 gramov cukru
 - vaječný likér ( ja viem, že do tiramisu sa nedáva vaječný likér, ale mne chutí tiramisu s ním viac)
 - čerstvo na-mletú kávu (na posypanie)
 - 1 espresso americano (väčšia šálka silnej kávy)
 - 1 balenie piškótov

POSTUP:
Ako prvé si pripravíme kávu, necháme ju chladnúť bokom. Oddelíme žĺtky od bielok, bielka si odložíme.
K žĺtkom pridáme cukor, a mixujeme do krému, ja si to sledujem podľa bubliniek. Čím viacej bubliniek sa mi vytvára v kréme, tým je "cesto" lepšie.

Do krému začneme primiešavať mascarpone, treba to riadne vymiešať, aby po mascarpone neostali hrudky.

Mixérom (môžete i ručne, ja som nato moc lenivá :-D) vymiešame bielka do snehu.

Sneh opatrne po kúskoch primiešame do krému. Treba dávať pozor, aby sme sneh nezničili, krém by nebol nadýchaný.

Do hrnčeka s kávou vylejeme likér, ja dávam od oka podľa toho, koľko je kávy. Aby to chutilo :-D. Potom do kávy na pár sekúnd máčam piškóty, aby sa napili. A dám ich ako spodnú vrstvu tiramisu.
A teraz už len plníme nádoby na tiramisu. Ja to dávam do pohárikov, najlepšie sa to z nich a pekne viem piškóty a krém vrstviť. Takže prvá spodná vrstva piškóty. Nato dáme krém, túto vrstvu spravíme väčšiu. Nato len pár piškót a zvyšok krému.
A nakoniec Tiramisu posypeme kávou a máme hotovo :-).
A výsledok. Chutný výsledok :-).
Dajte mi vedieť, či by ste chceli občas na blogu vidieť aj recepty na takéto jednoduché a chutné jedlá :-).
Majte sa krásne. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...