19 Feb 2016

Kozmetika Mary kay // Dada's beauty

Ahojte!

nedávno mi z Mary Kay poslali na testovanie ich produkty a ja mám dnes pre vás recenziu na ne. Mohla som si vybrať dva produkty z ich bestsellers, teda najpredávanejších produktov. Ja sama som po vybraných produktoch pokukovala už dlhšie, takže to bol rýchly výber :-). Testujem ich už vyše dvoch týždňov, takže o nich viem čo to povedať.


 Vybrala som si:
  •  Mary Kay oil-free eye make-up remover (Mary Kay nemastný odličovač očí)
  • Mary Kay foundation primer sunscreen spf 15 medium protection (Mary Kay Fixačný gél pod make-up spf 15 stredná ochrana)
Mary Kay oil-free eye make-up remover
Mary Kay nemastný odličovač očí poznáte asi všetky, je to jeden z najznámejších odličovačov na oči. Je obľúbený nespočetným množstvom žien a práve preto som ho chcela vyskúšať. Ja osobne mám citlivejšie oči a môj očný make-up mi ide z očí vždy len horko ťažko. A to takmer nenosím vodovzdorné produkty. Tento odličovač očí má objem 110 ml, čo je podľa mňa dosť veľké balenie, pretože na odlíčenie očí spotrebujete len pár kvapiek. Je vhodný na suchú až mastnú pleť, takže vhodný bude takmer pre každého. Je taktiež vhodný na citlivú pleť - ďalší bod pre odličovač. Je neparfumovaný, nemastný a môžu ho používať i ženy s kontaktnými šošovkami. Oftalmologicky testovaný.
"Odličovač očí je unikátny dvojzložkový prípravok, ktorý šetrne odstraňuje aj vodeodolné líčenie bez trenia či namáhania pleti."
A čo vravím ja? Za mňa tento produkt určite áno. Vôbec neštípal, oči po jeho použití nie sú vôbec podráždené, čo bolo práve to, čo som od neho chcela. Veľmi som ocenila i to, že mi nezaťažil oči. Väčšina odličovačov očí je olejových a to moje oči nemajú rady. A spotrebujem ho minimum. Stačí pár kvapiek a  hravo zvládne odlíčiť i večerné líčenie. Necítim z neho žiadnu vôňu, čo mi na takých produktoch vyhovuje. Ak je tam parfumácia (alebo nejaká prírodná aróma napr. levanduľa), tak oči štípu.
Takže za mňa tento produkt desať bodov z desiatich :-).

Mary Kay foundation primer sunscreen spf 15 medium protection
Mary Kay Fixačný gél pod make-up spf 15 stredná ochrana som taktiež chcela vyskúšať. Už som testovala pár fixačných gélov pod make-up a zatiaľ som na sto percent nebola spokojná, veľa z nich nerobí nič :-D. Tento fixačný gél je vhodný na všetky typy pleti, i na tú citlivú. Taktiež ako i odličovač je nemastný, nekomedogénny a neparfumovaný. Na tento fixačný gél majú dokonca patent, aby si svoju kvalitu mohli ustrážiť. Obsahuje ochranu UVA/UVB.
"Obsahuje látky rozptyľujúce svetlo, ktoré pomáhajú vyhladiť pleť a predĺžiť trvanlivosť naneseného make-upu. Filtruje škodlivé ultrafialové, či UV žiarenie, čím napomáha chrániť pred slnečným úpalom."
Môj názor je, že som konečne našla niečo, čo naozaj pleť pripraví na bázu, alebo ak nepoužívate bázu tak na make-up. Pleť mi nedráždi, je jemný, nemá takmer žiadnu vôňu. Make-up mi dlhšie vydrží v top stave, predĺži to "životnosť" make-upu tak o 3-4 hodiny, čo je podľa mňa výborné. Veľmi sa teším na leto. Ja celkovo používam hlavne prípravky s ochranným faktorom, dávam si na tom záležať. Ochrana je prvoradá a mne sa vždy opáli pleť viac ako telo, čo nechcem. Ja sa takmer vôbec neopaľujem, takže aj z tohto dôvodu je tá pleť najviac vystavená slnku. Takže ďalší super prípravok, ktorý by ocenili i ženy, čo sa moc nelíčia, pretože pleť je chránená a opticky vyhladená.
Ja som s oboma produktami spokojná. Určite do nich ešte investujem, za tú cenu sa to podľa mňa oplatí. Tieto produkty tak rýchlo neminiete, z oboch stačí minimálne množstvo a sú naozaj kvalitné. Ďakujem i Mary Kay, že som mohla tieto produkty testovať :-).
Napíšte mi do komentárov, či používate kozmetiku Mary Kay a čo je z tejto značky pre vás najlepšie. Teším sa na ďalšiu inšpiráciu od vás. Serusky

4 comments:

  1. odlicovac na.oci od MK je najlepsi odlicovac na oci a skvela.investicia.pre svoje.oci.... nie len ze uzasne odlicii rychlo.a.jednoducho tak aj vyzivujee ocne okolie a je to prvym krokom v prevencii.proti vraskam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to naozaj zlatíčko, hlavne kvalita odlíčenia očí ma prekvapila a potešila, ale to už si si z recenzie určite prečítala :-) Ak sa nemýlim, tak ty pre Mary Kay pracuješ, takže mám ďalšiu recenziu od odborníka, to som veľmi rada <3

      Delete
  2. Súhlasím ten odličovač MK nemá chybu..je to zlatíčko...pre mňa je najlepší a to som silný atopik a na kozmetiku som neskutočne citlivá, zvlášť na tú v oblasti očí..tento rok mi vydržal takmer šesť mesiacov a už mi letí z notina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, Ďakujem za komentár :-)
      Veruže, je to naozaj super vec i keď momentálne používam na odlíčenie kokosový olej, v poslednej dobe sa až tak nelíčim a toto odlíči čo treba.
      Na Notine majú teraz zľaavy, asi sa tam mrknem ;-)
      Maj krásny deň, Dada.

      Delete

Lovely comments ...