2 Mar 2016

My favourite nails (February) // Dada's beauty

Hello!

I have decided to put an English summary to every post on my blog. It seems that a lot of my readers are people from English speaking countries. I know that my English is not so good, but I hope that you will undrestand me :-). And I will try to be better and better.
So, today article is about my nails. I had a lot of time in last days for my nails. My nails are healthy and normal. Problem is that I live in a house, which must be cleaned and when my nails are in contact with water, they becomes weak and brittle. For that reason, some of my nails are sometimes broken. 
I file my nails every week. I like long nails but not so much. Just naturally. Nail polish keeps on my nails for 3-4 days. However, gel polish keeps on my nails for 10-14 days. No polishes in this post are gel ones. In February my favourite nail polish colour was purple or "blood" red.
I so happy that you can read my post. I believe that from this day it will be much easier for you. Let me know in comments if you want short summaries in English in my articles. 
Serusky means See ya :-) So, Serusky <3


Ahojte!

Rozhodla som sa vždy na začiatku článku zhrnúť jeho obsah do anglického jazyka. Takmer jedna tretina čitateľov sa zdá byť z anglicky hovoriacich krajín a chcem, aby aj oni vedeli čomu konkrétne sa v článku venujem. Moja angličtina nie je profesionálna, ale plánujem sa v nej zdokonaľovať a verím, že bude len a len lepšia :-). 

Každopádne, ako sa máte? Dnes som si pre vás pripravila článok o mojich nechtoch. Nechty si rada lakujem a keďže v poslednej dobe mám nato viac času, tak som si ich pár dopredu vždy nafotila. V jednom článku vám ich neskôr ukážem a tým aj urobím mini recenzie na laky na nechty.
Ja mám normálne, zdravé nechty. Bohužiaľ sa mi však často niektorý necht zlomí, pretože voda mi ich vie dosť zmäkčiť. A ja som poriadkumilovný človek, takže umývanie zeme a riadu je u mňa na dennom poriadku :-D (to je tá horšia stránka vlastnenia domu - upratovanie :-D). Nechty si pravidelne pilníkujem. Niekedy sú dlhšie ako je mne pohodlné a vtedy si ich upravujem i na dĺžku, i na tvar.




Na začiatku februára som si nalakovala nechty jedným z mojich obľúbených lakov na nechty. Je ním lak na nechty od Yves Rocher. Je v malinovej studenej farbe a má jemný lesk. Tento lak už v predaji nie je. Ja si lak o to viac užívam, je to posledné balenie :-D.  Výdrž je priemerná, po dvoch - troch dňoch sa okraje olupujú. Je si na lak nalakujem ešte top coat a a vo finále je to super :-).


Ďalšia kombinácia bola takáto. Prvý lak zľava je Maybelline Colorama. Je takmer priesvitný, má jemné trblietky a nádych do fialova. Mám ho asi sto rokov, čo je asi aj vidieť. Raz ho takmer zjedol švagrinej pes :-D. Výdrž je klasická, 3-4 dni. Druhý lak som si približne pred dvomi rokmi našla v Ladyboxe. Má silnú pigmentáciu, no dlho schne. Tak hodinu dve vrstvy. A posledný lak som dostala od mojej bývalej manažérky. Ten sa už taktiež nevyrába a momentálne je môj najobľúbenejší. A to mi skoro 8 mesiacov ležal nepoužívaný. V ďalších fotkách s fialovými nechtami bol použitý práve posledne spomenutý lak na nechty.


No nie je krásny? :-) A nechty mi vydržali bez poškodenia 5 dní, čo je u mňa dllllhooo.


I na tejto fotke je ten istý fialový lak od Yves Rocher, ale pri inom svetle. A ten zlatý som vám zabudla odfotiť a  nemám ho, bohužiaľ, momentálne doma. Ale taktiež je od Yves Rocher, z minuloročnej kolekcie.




A posledný lak na nechty, ktorý som mala tento mesiac je od Maybelline. Dostala som ho od firmy pri otvorení ich kiosku v Auparku v Bratislave. Je to sýta neónová ružová farba, privolávam si ňou jar. Výdrž sú tie 3-4 dni, s top coatom dokonca 5! A čo sa mi na nej najviac páči je to, že lak rýchlo zaschne.

Nezabudnite sa zapojiť do mojej giveaway tu na blogu!

Tak, to boli moje nechty za mesiac február. Používate niektorý z týchto lakov na nechty? Ja plánujem investovať do nejakého kvalitné laku na nechty v nude odtieni. Viete mi nejaký odporučiť :-)?
Prajem krásny zvyšok týždňa ... Serusky

3 comments:

  1. Manikúra vyzerá super:) a ten lak od YR má skvelý odtieň! Je super, že si články začala písať aj v angličtine, minochodom máš ju skvelú:))
    Chcela by som ťa srdečne pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeeem :-)
      A praveze sa musim omnoho zlepsit v anglickom jazyku, primarne v gramatike :-D

      Delete

Lovely comments ...