17 Mar 2016

Spring make-up (tutorial) // Dada's beauty


Hello loves!

How are you today? I´m a little bit tired with no reason. Maybe I feel tired because the weather here is crazy. One day is sunny and nice. And the next day is rainy and foggy. So I´m thinking about spring. About singing birds, hot sun, flowers. I look forward to my spring outfits - just some trousers or jeans, T-shirt or blouse, sweater in pastel colours and my most favourite Converse or Vans. I love these shoes so so much. And when I´m thinking about spring outfit, I´ve decided to do a make-up tutorial for this spring. I hope you will like my spring make-up tutorial. Let me know in the comment section which type of make-up do you like in spring. And how does spring look in your contry like? I´m looking forward to your replies <3 Have a great day. Enjoy it. Serusky <3

Ahojte!

Ako sa dnes máte? Ja som trošku unavená a to dokonca bez dôvodu. Nič namáhavé som nerobila, aby som sa cítila tak bez energie. Možno sa cítim unavená pretože počasie je bláznivé. Jeden deň je slnečno a vyzerá, že jar sa blíži. A deň nato je škaredo, prší, je hmla a mrholí.
Takže rozmýšľam nad jarou. Nad spievajúcimi vtákmi, horúcim slnkom, kvetmi. A najviac sa teším na moje jarné outfity - iba nejaké nohavice alebo džíny, tričko alebo blúzka, sveter v pastelových farbách a moje obľúbené Converse alebo Vans. Zbožňujem tie tenisky. No, a keď už rozmýšľam nad jarnými outfitmi, rozhodla som sa urobiť make-up tutorial pre tohtoročnú jar. Tak, poďme nato!
Ako prvé nanášam bázu pod make- up. Momentálne používam túto od Maybelline a nanesiem ju prstami na celú tvár. Po báze si na tvár nanesiem make-up od Astoru, ktorý rozotriem hustým, plochým štetcom. Štetcom od Yves Rocher, ktorý má hustejšie čierne kratšie chĺpky a biele dlhšie rozotriem make-up dostratena, aby bol na pleti neviditeľný.
Na oči nanesiem najsvetlejší tieň so shimmerom (tieň je úplne vľavo v spodnom riadku) od Essence z paletky All about nudes, ktorú zbožňujem. Nanesiem ho na celé viečko. A biely tieň, ktorý je úplne vľavo hore nanesiem pod obočie.
Na oči nanesiem linku od Avonu, ktorú urobím od druhej polovice oka hrubšiu a nevyfarbím ju. Do priestoru, kde som linku nevyfarbila nanesiem túto ceruzku od Yves Rocher, ktorá má krásnu sviežu modrú farbu. Ak sa vám náhodou "podarí" ceruzkou zafarbiť i linku, jednoducho linku ešte raz prekreslite.
Ja mám riedke obočie, takže u mňa je nutné si ho dokresliť a upraviť. Nato používam ceruzku na obočie od Yves Rocher. Takúto ceruzku môžete vyhrať v stále prebiehajúcej súťaži tu na blogu (KLIK TU). Obočie jemne dokreslím, vyplním miesta, kde ho mám najmenej husté.Na zafixovanie obočia použijem tento gél od Esssence, v najsvetlejšom odtieni. Ak máte obočie upravené tetovaním alebo od kozmetičky a nepotrebujete si ho dokresľovať, stačí vám tento gél, ktorý vám učeše obočie a vyzerá ešte krajšie :-)

Ďalej si kontúrujem tvár. Pre mňa je to dôležitá procedúra a dávam si na nej záležať. Pekne vykontúrovaná tvár a prirodzene upravené obočie sú u mňa základ úspechu. Na kontúrovanie používam túto paletku do BH Cosmetics. Najtmavší odtieň používam pod lícne kosti, na úplný vrch čela a okolo brady. A svetlé odtiene používam pod oči, na nos, bradu a stred čela. Vrchná fotka je pred rozotrením korektorov a spodná po. Ak si dáte pozor na techniku a množstvo, vykúzlite prirodzenú a dokonalú pleť.



Keď mám kontúrovnie hotové, pridám ešte farbu na líčka od KIKO. Obsahuje i bronzer, ktorý mi počas zimy vyhovuje. Takže bronzer dám pod lícne kosti a jemne ho štetcom nanesiem na vrch čela a na krk. Nos, čelo, bradu a priestor pod očami zapúdrujem týmto púdrom od Rimmel Stay Matte, ktorý určite všetky poznáte. I vám sa vždy rýchlo oškrká? :-(

A ako posledné nanesiem špirálu a rúž. Ja si nanášam špirálu až pri konci z dôvodu, že mi linka zatiaľ uschne a neotláča sa keď žmurkám okom pre správne nanesenie špirály. Moja obľúbená špirála je táto od Maybelline Lash Sensetional, s ktorou už viem pracovať. Tlieskam si :-D. A rúž som si vybrala tento od KIKO. Nechcela som už nič výrazné, takže táto ružová cukríková farba sa podľa mňa dokonale hodí. Je tiež svieža a krásne jarná.
A výsledok :-)





Aké líčenie máte najradšej počas jari vy? Nosíte výrazné linky? Dajte mi vedieť v komentároch :-).

A zachviľu končí súťaž na blogu. Tak šup šup zapojiť sa do nej, možno vyhráte práve vy!
SÚŤAŽ TU <3


Majte sa krásne, o pár dní som tu zase s novým článkom. Serusky <3

7 comments:

  1. Krásne líčenie, moc Ti to pristane :) Aj ja mám nejaké rúže od Kiko a tiež v ružových farbách, už sa teším ako ich v lete využijem, nakoľko v zime nosím radšej nude a červené odtiene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dúfam, že s nimi budeš minimálne tak spokojná ako som ja <3 A krásne voňajú :-)

      Delete
  2. Veľmi pekné líčenie, pristane ti :)

    ReplyDelete
  3. Krásne líčenie:)
    Nad tou bázou od Maybellinr rozmýšľam už dlho:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaji, skús ju, je super :-) a ďakujem <3

      Delete
  4. nepovedala by som, ze YR bude mat take pekne linky :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    ReplyDelete

Lovely comments ...