20 Mar 2016

Results of my first giveaway // Dada's giveaway

Ahojte!

Ako ste víkendovali? Ja som mala celkom zhon. Moja a priateľova rodina sme mali také väčšie posedenie a trvalo do neskorej noci. Skvele sme sa zabavili, porozprávali a oslávili priateľove blížiace sa narodeniny. To bola v sobotu.
A dnes, v nedeľu, sme boli na prechádzke a natrhať medvedí cesnak na pesto (mňam, už teraz sa mi zbierajú slinky). Zjedli sme skvelý nedeľňajší obed od budúcej svokry a oddychovali sme. Simonka, moja švagrinka nám dala na týždeň svojich dvoch psíkov (obaja sú plemeno Jack Russel), takže nudiť sa v blízkej dobe nebudeme. Práve teraz mi Manly (starší Jack) leží na rukách, takže sa mi výborne píše. A Ema (mladšia) spí na priateľových kolenách, zatiaľ čo on si robí na notebooku veci do práce. Aspoň, že náš Šaryk spí na svojom miestečku <3. Sú krásni, najkrajší.
Z dnešnej prechádzky <3



Dnes je 20.03.2016 a to znamená, že sa skončila moja prvá súťaž pre vás. A máme tu výhercu <3
Výherkyňou sa stáva: "miriama rakova". Výherkyňu idem ihneď kontaktovať a vy ostatné nezúfajte, ďalšia súťaž tu bude čoskoro :-)

Prajem vám ešte príjemný zvyšok víkendu a majte sa krásne. Serusky <3

4 comments:

  1. Blahoželám:) škoda, že som nevyhrala:(
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk aj s giveaway:)

    ReplyDelete
  2. Ja taktiež blahoželám výherkyni ku krásnym cenám :)

    ReplyDelete
  3. Medvědí česnek mám moc ráda. Hlavně se mi líbí, jak to po něm v lese, když roste, vždy voní :)

    Piosek

    ReplyDelete

Lovely comments ...