3 Jul 2016

Be happy (outfit) // Dada's fashion

Hello loves!

I am done with my morning running and with my morning shower. I´ve prepared warm water with lemon and I am ready to start writing a new post. Today is Sudnay and I am wondering what we can do with Mario. Probably we will go for a walk or something like this. And I would like to do some exercises from English language. I want to be better and better, I don´t want to forget anything.

Today, I have one important message for you. I have been starting to change my life. I´ve decided to be more positive and happier person. What is not so easy for me. I am a very sensitive type of person. And I can be angry very easily. I like gossips. And I can be jealous. I am 100% woman. Respectively, I used to be this type of person.

I started with reading books. I want to make my body healthier, I want to love my body. I want to love my life and I want to make my life better. The best. In general, it´s a very long way. However, after few weeks I can see the big difference between me in the past and now. This is very important. The results. So wish me luck on my way and let me know if you are a positive thinking person. If you are working on yourself.

Today post is my outfit. My most perfect Mario took this photos for me during one beautiful day. I think it was the warmest day in England this year. It was about 23°C :-D At nowadays we have different weather here. Last two weeks it rained everyday. And it was windy and colder. But doesn´t matter. When we are back in Slovakia, we will enjoy beautiful and warm weather.

So enjoy the photos and let me know if you like my shoes from Vans. I have had them almost one year and I still love them like in the first day.

Have a beautiful new week, have a beautiful life. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Prišla som domov z ranného behania, dala si sprchu, pripravila som si teplú vodu s citrónom a idem sa venovať Vám. Dnes je nedeľa a ja ešte netuším, čo budeme robiť. Dúfam, že Majka prehovorím na nejakú prechádzku alebo dačo podobné. A chcem sa aj trocha venovať anglickému jazyku, aby som zo školy všetko nezabudla.

Dnes by som sa s Vami chcela v článku o niečo podeliť. Začala som meniť svoj život. Začala som meniť svoje myšlienky. A začala som meniť svoje správanie. Ja som veľmi citlivý typ človeka a veruže i výbušný. Dokážem chytiť amok na hocakú hlúposť. A taktiež som 100 %-ná žena. Ohováram, závidím a urážam sa :-D Respektíve som taká bola, ale začala som na tom už dávnejšie pracovať. Začala som čítať knihy. Také knihy, ktoré Vám ukážu smer, z ktorých si viete zobrať zaujímavé myšlienky, ktorými sa viete inšpirovať.

A tak sme sa podľa toho s Majkom začali riadiť. Zmenili sme svoj životy a investovali sme do vzdelania v zahraničí. To je jeden z prvých krokov úspechu. Musíte do seba investovať. Alebo do niečoho. Nemôžete čakať, že bohatstvo a úspech Vám padnú k nohám sami od seba. Musíte na tom pracovať. Vy musíte spraviť prvý krok, i ten druhý. I ďalších tisíc krokov musíte urobiť Vy. A v tom to je. Obrovské percento ľudí to vzdá pri prvých, dajme tomu, sto krokoch. A len tí, čo to nevzdali a išli ďalej, len tí ten úspech naozaj dosiahli.

A tak sme investovali. Toto sme si z kníh vzali. Avšak ja som bola v Anglicku stále tá istá Dada. Nahnevaná, negatívna, stále z niečoho sklamaná, neľúbená samou seba a vystresovaná. Ja som totižto na svojich myšlienkach, správaní a celkovom uvažovaní nič nezmenila. Nič. Jedného dňa som sa zaťala. "Takto to ďalej nemôže ísť. Takto mať krásny život nebudem mať nikdy." Začala som teda s ďalšími zmenami.

Prvá vec bola: naučiť sa ďakovať. Za všetko. A každý deň. Niekoľko krát do dňa. Ono ma to upokojovalo. Cítila som (cítim) krásny pocit, keď sa poďakujem. I sama sebe.
Druhá vec bola: nehnevať sa, nestresovať sa. To je pre mňa ešte stále oriešok. Tu musím popracovať tvrdšie. Neustále musím kontrolovať svoje myšlienky. Občas mi prídu na um negatívne a učím sa ako ich z hlavy vyhnať.
Tretia vec bola (ešte stále trochu je): ľúbiť svoje telo. Ľúbiť sa najviac ako je to len možné. Pretože, ak nemilujete seba, nemôže milovať svet. Keď nemilujete seba, nemôžete si vychutnať tú lásku všade okolo Vás. Tak som sa začala viac starať o svoje telo. Vyhodila som sladené nápoje. Ale že úplne. Ďalej chcem prestať jesť sladké. To je však trošku ťažké v Anglicku. Tu je cukor všade. Ale ide to. A taktiež chcem jesť menej a pomalšie. A mäso. Pomaly si odvykám od mäsa, hovädzie a bravčové som nemala odkedy sme odišli od našej hosťovskej rodiny. A mäso máme jeden krát za týždeň.
A nakoniec musím pracovať na poslednej veci, ktorou je: ohováranie a závisť. Toto je pre mňa tá najťažšia časť. Je ľahké prestať ohovárať nahlas, ale stopnúť to vo Vašej hlave je veľmi obtiažne. Ale i toto dokážem. Všetko dokážem. Vidím na sebe neuveriteľne krásne výsledky a to ma poháňa ďalej. Je to úžasný pocit.

Dnešné fotky sú outfit, ktorý mi môj dokonalý Mário nafotil. Bolo tak krásne, slniečko svietilo a bolo okolo 23°C. Tuším najteplejší deň :-D Teraz je tu posledné dva týždne chladnejšie, každý deň niekoľko-krát prší. I samotní Angličania sú z toho smutnejší. Ale to nevadí. Keď raz prídeme domov, ešte si vychutnáme veľa teplúčka. Tak si užite fotky. Ja sa stále kochám mojimi teniskami od Vans, ktoré mám už skoro rok.






Dajte mi vedieť ako ste na tom Vy a Vaše myslenie. Ovládate svoje myšlienky? Dávate si pozor, koľko negatívnych myšlienok Vám prejde hlavou? Ste šťastný?

Pretože musíte byť šťastný. Tak budte šťastný i v závere tohto týždňa a budte ešte šťastnejší v novom týždni. Ľúbte seba i veci okolo Vás a poďakujte sa. Majte nádherný týždeň. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...