31 Jul 2016

Summer season (make-up tutorial) // Dada's beauty

Hello loves!

Yes, first of all I want to say sorry again. I am not so active as I would like to be here, on my blog. The main reason I told you in my previous article. My job is very important for me at the moment. I have been learning everything since I started, I have had several workshops and trainings. On Friday I had the last shadow shift and I believe that from this day I willl have a new routine in my life. I will have more time because I will know my shifts and therefore I can arrange my days, my run and work-out, my blog, everything.

Today I have a make-up tutorial. However ... Afthe the taking photos I found out that my camera had been little dirty. So I am really sorry for this. Anyway, this my favourite summer make-up for this year. Let´s get look at it!


Ahojte kamarátičkovia!

Áno, na začiatok sa chcem znovu ospravedlniť. Nie som tak aktívna, ako by som si priala. Je to hlavne z dôvodu, ktorý som spomínala v predošlom článku. Moja práca je pre mňa veľmi dôležitá. A hlavne počas tohto obdobia, kedy sa všetko učím, kedy získavam nové vedomosti, kedy mám rôzne tréningy a školenia.

V piatok som mala posledný tréning, posledný tzv. "Shadow shift" (čiže službu, kde so mnou musí počas celej doby byť jeden zamestnanec, aby som dačo nepokašľala). Od tohto dňa by sa to už malo všetko trochu znormalizovať. Pevne verím, že si nájdem novú rutinu, vyskladám si čas, čo a kedy budem robiť. A verím, že aj na blog budem mať viac času.
Dnes mám pre Vás pripravený tutoriál. Ale ... Až po dofotení som si všimla, že šošovka môjho fotoaparátu bola trochu zahmlená, takže kvalita fotiek je nižšia. Tak ešte jedno prepáčte. Ale inak je to make-up, ktorý rada nosím v lete. Tak sa spolu poďme nato pozrieť!
Without make-up for beggining :-)
//
Bez make-upu na začiatok :-)

For this make-up I didn´t use primer, because I wanted something very light, natural and soft. This is my favourite make-up for this summer season. It is a make-up from L´oréal Paris - Nude Magique in shade 100 porcelain. This make-up is lightweight and I don´t know that I have anything on my face. Coverage is light, something like BB cream. For me it´s really perfect for summer.
//
Pre toto líčenie som nepoužila primer, pretože som chcela niečo jemné, prirodzené a ľahké. Tento make-up je môj favorit pre práve prebiehajúce leto. Je to make-up od L´oréal - Nude Magique v odtieni 100 porcelain (porcelán). Make-up je veľmi ľahučký, na pleti ani neviem, že niečo mám a krásne drží. Krytie je ľahké, skoro ako BB krém. Naozaj super pre leto.

My next favourite product for this year is this eye-shadow palette from Essence. I have been using this palette for a few months. Nude shades are my favourite ones. The darkest brown shade I used under my eyes but just from a half of my eye and I pulled shade to the end of my eye and a bit more for effect like eyeliner. The second darkest shade I used for my uper eyelid and light shade for all eyelid. This trick helps me everytime when I feel that my eyes are small.
//
Môj ďalší obľúbený produkt pre tento rok je táto paletka od Essence. Používam ju už pár mesiacov a stále sa jej nemôžem nabažiť. Nude odtiene sú moje lásky. Najtmavší hnedý odtieň som použila na spodné viečko, ale iba od polovice oka až po koniec a potiahla som to ako spodnú linku. Druhý najtmavší odtieň som použila na horné viečko, no vyššie nad mojím skutočným záhybom oka. Svetlý odtieň som použila na celé pohyblivé viečko. Tento trik mi pomáha oko otvoriť, zväčšiť.

I wanted something colourful, so  I used a blue tyrkys eye pencil for bottom water line of my eye. It is still light but your eyes look bigger and unusual.
//
Oko som chcela niečím rozbiť, tak som použila modrú, takú do-tyrkysova očnú ceruzku, ktorú som naniesla na spodnú, vodnú linku. Oči to krásne zväčšilo a vyzerali väčšie a neobyčajne.

For eyebrow I used an eyebrow pencil and I just filled missed parts of my eyebrow. And yes, my favourite mascara from Lash Sensetional. You can see the big difference between the first and the second photo. I don´t need fake eyelashes :-)
//
Obočie som si dokreslila a vyplnila ceruzkou na oči, ktorá mi už končí :-(. A áno, špirála Lash Sensetional je moja obľúbenkyňa, ten rozdiel čo ona dokáže je krásne na týchto dvoch fotkách vidieť. Ani umelé riasy nepotrebujem :-)

I prefer very light contouring during summer. For ordinary, common day I don´t use any contouring. And if I use, it is just light shade under my eyes and darker under my cheeckbones.

//

Teraz, počas leta preferujem veľmi ľahké kontúrovanie. Na obyčajný deň nepoužívam žiadne, nechcem si pleť zbytočne zaťažovať. A ak už nejaké kontúrovanie použijem, tak iba svetlý odtieň pod oči a tmavý pod lícne kosti.

Powder. I don´t think we need any comments for this :-)
//
Púder. Treba komentovať? :-)

I use bronzer just under my cheeckbones and a bit under my face on my neck.
//
Bronzer používam iba pod lícne kosti a trošku pod tvár na krk.

Blush for my cheecks and brightener over my cheecks.
//
Lícenka na líčka a rozjasňovač nad líčka.

Lipstick which I used is from PUPA Milano and it is in nude, a bit brown shade. It is creamy lipstick.
//
Rúž, ktorý som použila je od PUPA Milano, vo veľmi prirodzenej, až v hnedej farbe.


























And we are done. This is my one of my most favourites make-ups for summer season. What do you think? Do you like it? Would you like to see another tutorials? Let me know in the comment section here or on my Facebook or Instagram. Everywhere I am like Dadalajf. I will be very happy for your ideas. Have a beautiful rest of weekend and start of new week. As sunny as possible. See you soon. Serusky <3

Tak a sme hotoví. Toto je jeden z mojich obľúbených letných make-upov. Páči sa Vám? Chceli by ste vidieť viaceré tutoriály? Dajte mi vedieť v komentároch tu na blogu, na Facebooku alebo na Instagrame. Všade som ako Dadalajf. Budem veľmi rada za každý jeden Váš komentár. Majte nádherný zvyšok nedele, ako aj začiatok nového týždňa. Tak moc slnečný ako sa len dá. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...