10 Jul 2016

My hobbies & summer outfit // Dada's fashioon

Hello loves!

I am back again :-) Do you know why? Because I love my blog everyday more and more! What do you love? Do you have any hobbies which are very important for you? Do you have a hobby which so important for you that you can´t imagine your life without it? I have and not just one.

Firstly, it is my blog. I know, very surprising :-D I love talking and I can´t shut up my mouth :-D And I can understand my closest people that they are sometimes a bit of tired from me. So from the moment I founded my blog, I have been satisfied.

And secondly ... hm, this is very difficult because I have more hobbies in the second place.
So, the first thing in the second place is cooking and baking. I love cooking and baking. It is like therapy for me. Cooking and baking has taught me to be patient. I have an opinion that food which is cooked without love and which is not from the heart doesn´t have the best taste. My perfect Mario loves good food as I do. A I want to cook and bake for him the best and the most delicious food. In Slovakia I tried to cook as healthy as possible. But here in England it is very difficult, maybe impossible for me, because healthy food without much sugar and chemicals is very very expensive here. I´m sad that unhealthy food and drinks are very cheap here and normal, healthy food is expensive. I just can´t understand this.

The second thing in the second place is traveling. Especially traveling around Central Europe. But, of course, I prefer Slovakia. For me it is the most beautiful country (if you want to know more about my opinion about Slovakia, click HERE please). I´m a huge lover of our small and beautiful country and I have visited a lot of beautiful places in my homeland. I have been trying to help with travel and tourism in Slovakia and I would like to continue with this in the rest of all my life. I believe I will visit every beautiful place in our country.

And the last thing from the second place is make-up and cosmetics. Yes, this is my passion. I love doing make-up, I love learning new techniques in make-up world, I love cosmetics products. And I love drug-stores :-)

So, these are my favourite hobbies. Do you have the same hobby like me? Or different ones? Let me know your favourite hobbies, I am looking foward to your answers.

And today post is another outfit. I had this beautiful long skirt on myself and short top and I felt very well in this combination. And the sandals from Tamaris I really love.

Do you like my summer feeling outfit? Do you like long skirts?
I wish you a beautiful, beautiful day for you. Don´t forget to be happy as much as you can and enjoy your beautiful life. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

A som tu zas :-) Viete prečo? Pretože každým jedným dňom môj blog viac a viac ľúbim! Čo ľúbite Vy? Máte nejakú záľubu, na ktorú nedáte dopustiť?

Ja samozrejme mám záľubu a nie len jednu. Pre mňa je to v prvom rade môj blog. Ja som veľmi zhovorčivý typ človeka a nie vždy sa mojim najbližším páči počúvať ma 24 hodín denne. Tak to mám teraz rozdelené a vďaka blogu konečne nemôžem povedať, že sa nemám kde do sýtosti vyrozprávať :-)

Na ďalších miestach je toho viac. Prvou druhou obľúbenou aktivitou je varenie a pečenie. Je to môj obrovský koníček a v určitom slova zmysle i terapia. Varenie a pečenie ma učí trpezlivosti. Ja som zástanca názoru, že pokým človek nevarí so srdiečkom, s láskou, jedlo nikdy nebude také dobré. Môj dokonalý Majko ľúbi jedlo, tak ako ja. A ja chcem, aby mal z jedla niečo viac než len plné bruško. Teraz to síce moc nedodržujem (bohužiaľ, zdravé potraviny sú tu veľmi drahé a my sa nechceme domov vrátiť úplne bez peňazí :-D), ale na Slovensku sa snažím vždy variť i piecť čo najzdravšie.

K vareniu a pečeniu pridávam na ďalšie druhé miesto aktivitu s názvom: cestovanie po Strednej Európe. Ale samozrejme preferujem hlavne Slovensko. Ja som milovník našej krásnej zeme, našej krásnej krajiny, a preto sa snažím podporovať hlavne slovenský cestovný ruch. Máme tisíce nádherných miest a verím, že do konca života sa mi ich podarí všetky navštíviť.

A nesmiem zabudnúť na poslednú vec, ktorá je spolu s cestovaním a varením na mojom pomyslenom druhom mieste. Tou záľubou je make-up a kozmetika. Bože môj. Ľúbim kozmetiku, ľúbim líčenie, ľúbim objavovanie nových produktov, ľúbim prechádzanie sa v drogérii.

Tak a to by boli v skratke moje najväčšie, milované záľuby. Prosím Vás ešte raz, dajte mi vedieť o tých Vašich :-)

Dnešný článok je ďalší z mojich outfitov. Je to taký letný outfit, v ktorom mi však nakoniec bolo dosť zima :-D Mala som na sebe túto úžasnú dlhú sukňu a k nej iba takýto kratučký top, ktorý trošku odhaľoval moje bruško. Ale iba tak decentne. Cítila som sa v tejto kombinácii veľmi dobre, tak žensky a pohodlne. Outfit pekne doplnili moje sandálky od Tamaris, ktoré sú krásne zaujímavo jednoduché a pritom tak pohodlné. K tomu moja obľúbená veľká taška, do ktorej dám celý svoj svet a okuliare, pretože sme išli do mesta a svietilo slniečko. A nemala som nalíčené oči :-D


































Páči sa Vám môj outfit? Páčia sa Vám takéto dlhé sukne? Vlastníte podobnú? Dajte mi vedieť do komentárov, budem veľmi rada za každý jeden :-)

Ja Vám prajem nádherný, najkrajší deň. Nezabúdajte byť šťastný a usmievavý najviac ako len dokážete a majte nádherný život. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...