20 Oct 2016

School uniform (outfit) // Dada's fashion

Hello loves!

It has been some time since my last post. The main reason is - our computer. A few months ago we bought a laptop from one boy from Slovakia who lives here now, since our laptop broke. But this laptop is just a piece of snail. It´s getting slower everyday and preparing of one post with photos takes not a few hours like usually, however a couple of days! It is horrible, trust me. But probably we are going to give our old laptop to someone who knows how to repare it. Our old one was really amazing. So wish luck to us, please :-) We don´t want to buy a new one in UK.

Today´s post is OOTD. This outfit is old, I used it in June. But you know, since it is difficult to edit photos (one photo to edit = 10 minutes) I have decided to use these. Outfit what I wear on these photos is, from my point of view, a typical school outfit. And I felt like in the USA in these clothes :-D I wore it when we were finishing our studies, so you can imagine my feelings :-D

And what is happening in my life right now? Well, the autumn has already started, which I love. I love colour of autumn, smell of autumn, clothes of autumn. People in UK are preparing for Halloween, shops are full of pumpkins and various costumes. And they are, of course, full of Chirstmas things! I know, 99% of you are shaking with your heads, that this is stupid, that is too early. But not me. I am enjoying it! A lot! Because I love Christmas, I love it most. So now I am totally happy what is happening around me in the centre of our town.

My job? Well, I am permanently tired. When I started with this job, I thought it wouldn´t be so difficult. Yeah, slap yourself Dada. It is difficult. Psychically - because the people have dementia which is not one of the easiest mental diseases. But that is quite OK, I can handle it without any big problems.  Physically - they are heavy. Poeple, adult people are heavy. Especially women. So my back is screaming, my legs are shaking sometimes,... Well, I hope this is just because everything is still new for me, my body is just confused. Anyway, when I don´t work, I sleep. Now, in these days, I sleep somotimes 16 hours pre day, when I have three night shifts in a row, I cannot sleep during the day. Sometimes I can sleep 2-3 hours, but that is not a lot, if you realize how much my body is tired. When I am at work, everything is OK. This is about my body and my head. I love my job, I do it with all my heart. So, we will see...

One very sad thing happened yesterday. We live with another poeple in a big house. Two of our roomates were a beautiful couple from Czech republic. They are our friends. And they have left us :-( They have decided to travel to another country. They lived in New Zealand one year ago and now they are going to Australia. But before they travel to Autralia, they are going to India for one moth. So today I am totally sad, because I felt so comfortable with them. Czech people and Slovakian people are the same. We used to be one state and for me and a lot of people nothing has been chaged since we separated. If you read this, Maťka or Dávid, I would like to wish you the best from everything. Have a safe journey, beautiful experience, the best memories and all luck in the universe. And never stop love each other, you are so beautiful. Thank you for everything and never forget about us. We won´t forget. See you in the High Tatras ... or wherever <3

Today I have tided up our room, made a tea for myself and prepard lunch for me and Mario. We had a fish. Than we went to a shop, we needed some staff. And since then - a rest. We are going to learn something new from our English study book, we are going to have a coffea or tea, something sweet/salty and we are going to be togehter. Today is my full day off, I have been trying to enjoy it :-)

And you. Have a beautiful day, week. Smile more and be satisfeid. See you in my next post. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Už je to pár dní od môjho posledného článku. Dôvod: počítač. Pár mesiacov dozadu sme od jedného týpka zo Slovenska (žije tu v UK) kúpili notebook, pretože ten náš sa nám nečakane pokazil. A tento "nový" notebook je teda kus spoooomaleného slimáka.  Každým dňom je spomalenejší a pripraviť jeden článok s upravenými fotkami už netrvá pár hodín, ale dní! Je to fakt o ničom, verte mi. Pravdepodobne budeme musieť dať náš starý notebook do opravy (mal by ísť opraviť), pretože úplne nový tu v Anglicku kupovať nechceme a toto je hrôza des. Náš starý notebook bol super, fungoval na jednotku, a tak nám držte palce nech sa dá opraviť a nech to nie je extrémne drahé :-D

Denšný článok je OOTD, alebo outfit dňa. Je to pomerne starší outfit, ešte niekedy z júna. Ale tak ako už viete, momentálne je pomerne zdĺhavé a nie najlepšie pre moje duševné zdravie upravovať fotky, a preto som sa rozhodla použiť tieto. Veci, ktoré mám oblečené reprezentujú školskú uniformu. Som sa cítila ako v USA :-D Mala som to na sebe na konci našich štúdii na akadémii, takže pocit na jedničku :-D

A čo sa u mňa v poslednej dobe deje? V prvom rade, tu v UK nám začala jeseň. A ja jeseň milujem. Milujem farby jesene, vôňu jesene, oblečenie, ktoré na jeseň nosím. Ľudia sa tu vo veľkom pripravujú na Halloween, obchody sú plné tekvíc a kostýmov, všade výzdoby s pavúkmi. A takisto sú plné vianočných vecí, ozdôb, darčekov! Je to tak aj na Slovensku? Ja viem, že 99% z Vás teraz krúti hlavou, že je to choré, že je skoro. No, možno pre niekoho je to skoro, ale pre mňa teda rozhodne nie! Milujem Vianoce a najradšej, keby začínali už v apríli :-) Úplne si to užívam! Takže z tohto pohľadu som najšťastnejšia a spokojný s tým, čo sa okolo mňa deje.

Moja práca? Bohužiaľ, v tomto smere musím začať trošku negatívne. Som totižto permanentne unavená, celý čas. Keď som s touto prácou začala, ani ma nenapadlo aká vyčerpávajúca bude. Hej, daj si facku Dada. Psychicky je to zložité - predsa len, tí ľudia majú demenciu. Ale to nie je také hrozné, to sa dá. Fyzicky - tam je pes zakopaný. Teda, tí ľudia sú ťažkí. Takmer každý z nich má nejaké obmedzenie, takže potrebujú podporu. Niektorí potrebujú, aby sme naozaj boli ich rukami i nohami. A to je dosť namáhavé. Niektoré ženy majú takmer 90 kilogramov. A áno, takého človeka musíte zvládnuť sami. Nie je čas, aby sme pri jednom človeku boli dve, to už sú naozaj výnimočné prípady. A môj chrbát plače. A nohy ani nehovorím. Ja však stále pevne verím, že to je len preto, že moje telo na takú záťaž nie je zvyknuté a bude to po nejakom čase dobre, lepšie. Ale to je problém môjho tela, to je problém, ktorý sa deje, keď prídem z práce domov. Moja práca ma inak veľmi baví, naplňuje ma a robím ju celým srdcom.

A stala sa nám jedna veľmi smutná vec, včera. My tu totižto žijeme viacerí mladí ľudia vo veľkom dome. A jedny z našich spolubývajúcich boli dva ľudia z Českej republiky. Krásni ľudia. Sú nádherný pár a naši kamaráti. A práve títo nás opustili :-( Rozhodli sa pokračovať v ich cestovateľskom dobrodružstve a odchádzajú do Austrálie. A predtým ešte na mesiac do Indie. Už žili aj na Novom Zélande, takže naozaj cestovatelia celým srdcom. Dnes som teda smutná, cítim sa viac sama, stratenejšia. Predsa len, Česi a Slováci to je to isté, takže som sa vždy cítila s nimi tak pohodlne, kúsok domova mi vždy dávali. Ak to čítate Maťka alebo Dávid, rada by som Vám popriala všetko najlepšie z všetkého. Majte bezpečnú a šťastnú cestu, nádherný čas v nových krajinách a nezabudnuteľné spomienky. Nech ste celý život šťastní minimálne tak, ako som Vás vždy ja videla. Nikdy sa neprestaňte ľúbiť, pretože Vy ste jeden z tých párov, ktorý si je súdený. Ďakujeme Vám s Majkom za všetko a nezabudnite na nás. My na Vás nezabudneme. Vidíme sa vo Vysokých Tatrách alebo niekde inde <3

Dnes som aj upratala našu izbu, vyprala, urobila si čaj, pripravila chutný obed pre mňa a Majka a pôjdem pripraviť aj nejakú chutnú večeru. Dnes sme mali na obed rybu. Potom sme boli v obchode kúpiť nejaké potraviny. A odvtedy, hlavne relax. Dnes sa budeme aj učiť anglický jazyk, dáme si  ešte kávu alebo čaj, niečo sladké/slané k tomu a budeme spolu. Dnes mám celý deň voľno tak si to užívam a ešte aj chcem užiť :-)

A Vy. Majte krásny deň, krásny týždeň. Vidíme sa u ďalšieho článku. Serusky <3








1 comment:

  1. Síce veľmi neskoro, ale i tak - ďakujem :-) Maj krásny dník :-)

    ReplyDelete

Lovely comments ...