7 Apr 2016

Ebelin make-up brushes cleaner (review) // Dada's beauty

Hello loves!

Today, I have a little review for you. Many of you (maybe) use make-up brushes. Me too. However, one-two times per a month is time for cleaning with my hair shampoo. I use make-up brushes every day. Make-up brushes cleaner Ebelin is suitable for often cleaning of brushes. In our country (Slovakia) it is not expensive. Maybe 3-4 € for an 100ml bottle. I absolutelly love this brushes cleaner. It smells like flowers and brusher are super cleaned. I think that this is a very good product for women which use make-up brushes. Have I nice day. Serusky <3

Ahojte!

Dnes bude taká menšia recenzia na čistič štetcov od Ebelin. Ebelin je privátna značka DM Drogérie, ale to asi všetky viete. Tento čistič používam vyše roka, takže už mám naň vytvorený názor :-D

Predpokladám, že mnohé z vás používajú aspoň jeden štetec, či už na make-up, na očné tiene, na lícenku či púder. Ja na líčenie používam iba štetce, rukou si len občas niečo dopomôžem. Som tak navyknutá a vyhovuje mi to. Snažím sa líčiť prirodzene, nič výrazné. Momentálne sa líčim každý deň, takže moje štetce potrebujú občasnú starostlivosť. 
Štetce čistím každý druhý týždeň, no stane sa mi, že zabudnem. Ja viem, že by sa mali čistiť častejšie, ale moja hlava na túto myšlienku očividne nemá dostatok priestoru :-D Štetec raz za čas čistím mojim šampónom (tu je o ňom písané) a takmer po každom líčení štetce čistím sprejom od Ebelin. Jeho cena je nízka, takže Vás táto kúpa nezamrzí v peňaženke. Palec hore. Objem tejto fľaštičky je 100ml. Mne sa na ňom páči tá najväčšia blbosť a to, že Vám po ňom budú štetce krásne voňať. Ale aj to je dôležité ;-) Pre mňa určite.
Používanie je jednoduché. Na štetec nastriekate množstvo, ktoré je potrebné pre vyčistenie (záleží na tom ako je štetec špinavý) a následne štetec vyutierate do papierového obrúska. A hotovo.
Tento čistič som si veľmi obľúbila, ale už sa mi míňa a tak budem musieť tu v Anglicku hľadať nejaký iný.





Už ste vyskúšali tento čistič štetcov? Ak áno, ako Vám vyhovoval/vyhovuje?

Prajem krásny deň. Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...