3 Apr 2016

Empties (March) // Dada's beauty

Hello loves!

How are you during the lazy Sunday? For me, this day means - sickness. I feel little bit sick, so I am staying in the bed all day and I am eating apples and oranges. I need vitamins :-) However, it is perfect for a new post. When I am in th bed, I have a lot of free time. This week was really difficult for me - a new home, a new school, a new country.

A new month means a new post about my empty products from the previous month. And this article will be a loooonger one. Last month I had to use up all open products what I had. It was my last month in my homeland, so it was really necessary. So, let´s get do it! I will give points from 1 to 10 for each product. 1 is the worst quality. 10 is the best quality and  it means that I´ll buy this product again.
I hope it will be interesting for you. Have a nice day and... Serusky <3

Ahojte!

Ako sa máte počas lenivej nedele? Či iba pre mňa je lenivá? Pre mňa tento deň dnes znamená - choroba. Cítim sa trošku chorá, takže plánujem zostať celý deň v posteli a odpočívať. Papám jabĺčka a pomaranče, potrebujem vitamíny :-) Ale práve toto je najlepší čas na napísanie nového článku. Som v posteli a tým pádom mám kopec voľného času. Tento týždeň bol veľmi náročný - nový domov, nová škola, nové mesto, nová krajina.

Nový mesiac každopádne znamená aj nový článok o spotrebovaných produktoch za predchádzajúci mesiac, t.j. marec. A bude to trošku dllllhší článok, pretože tu mám toho naozaj veľa. Posledný mesiac, čo som bola na Slovensku som musela všetko otvorené spotrebovať. Tak poďme nato!
Tieto dva sprchovacie gély od Yves Rocher sme s priateľom používali každodenne. Čo povedať - dobré sprcháče, radi si ich znova niekedy kúpime.   7/10

Tento sprchovací gél mal mať účinok pílingu - no podľa mňa nemal :-D Takže, ak chcete sprchovací gél s pílingom, tento moc neodporúčam. Ale na každodenné používanie bol OK a krásne voňal.  4/10










Telové mlieko od The Body Shop som skúšala prvý krát, doteraz som mala iba telové maslá. A tie sú pre moju suchú a večne podráždenú pokožku najlepšie. Toto bolo, mám pocit, granátové jablko a malo v sebe trblietky.  A ja som tie trblietky mala všade :-D Na celej posteli a oblečení, no naozaj všade. Dokonca moje pyžamo má aj po 3 opraniach na sebe stále nejaké trblietky :-D  7/10

Moja vecička <3 kompletná recenzia TU   10/10

Tento šampón dlhodobo používa môj priateľ. Uznal, že napomáha k spomaleniu vypadávaniu vlasov, ale nie k stopnutiu prirodzenému vypadávaniu vlasov. Vlasy vám padať musia, to je normálne. Jemu padajú navyše, takže on vníma tú zmenu. Ale nezastaví to prirodzené vypadávanie vlasov.  7/10

Uf... toto je prípad :-D Tento sprej by mal pomôcť k objemu vlasov. Áno, dopomôže. Ale! Sprej som si nastriekala do vlasov po umytí vlasov a vlasy si následne vysušila fénom. Vtedy tam ten objem bol (skôr vďaka fénu). No sprej dopomohol k tomu, že objem na vlasoch vydržal dlhšie než by vám vydržal bez neho. Pre mňa 4-5 dní. Pre človeka, čo má mastnejšie vlasy, alebo si často vlasy umýva (ja raz za týždeň), je to ešte lepšie, lebo objem by vám teoreticky mohol vydržať do ďalšieho umytia vlasov. 6/10

Tento krém na ruky od KIKO som si kúpila v Benátkach. V balení bol ešte nektarinkový a višňový. A aké boli?
V pohode, nič prevratné. Ale cena bola nízka, presne si ju však už nepamätám. Ale zdá sa mi, že boli v nejakej limitovanej edícii, naozaj neviem. 5/10

Výborný balzam na ruky, cez zimu som ho často používala. No cena je dosť vysoká, takže sa ho oplatí uchmatnúť v dobrej akcii. 8/10



























































































































Tieto odličovacie tampóny od Linteo mám veľmi rada, mám už 5-6 balení za sebou. Ale tu v Anglicku som v Primarku (máme tu v meste dva Primarkyyyy) objavila odličovacie tampóny, tak si na ne už brúsim zuby :-) Jediné, čo mi na týchto vadí je ich pomerne vysoká cena. 9/10

Hmm... nič extra, pílingové guličky sú podľa mňa "slabé" a efekt, ktorý ja od pílingu vyžadujem (hladká pleť) som s týmto pílingom nedosiahla. Ale neštípe, to je veľké plus. 4/10

Čistiaca voda na pleť a oči. Primárne na citlivú pleť. Prepadák - totálny. Na očiach som to vôbec nezniesla, strašne to štípalo. Ďalšie mínus bola silná parfumácia. Ja to mám obyčajne rada, ale toto bolo tak silné, že mi to vadilo. Produkty na citlivú pleť podľa mňa nesmú obsahovať nejaké silné parfumácie. A obsahoval alkohol! Prečo????? Takže nie. 1/10

Toto bolo moje druhé balenie tejto krásnej vanilkovej vône. Spočiatku sa vám môže zdať ťažká, ale už po pár minútach cítite krásnu vôňu vanilky.  9/10

Ziaja očný krém - top! Iba sa mi zdá, že ho tam bolo strašne máličko :-D Tu som o ňom robila článok, spĺňal všetko, čo bolo v článku písané.  9/10

Tento krém na pleť od Ziaja bol dobrý, možno však na tvári robil až moc silný film. Ale na noc super hutná vec.
Recenzia tu... 8/10

Skoro som zabudla na tento balzám do vlasov od Schwarzkopf. Och, to je produkt presne pre moje vlasy. Jediná nevýhoda je vyššia cena. Ale cez internet ho nájdete aj lacnejšie. Recenzia tu. 10/10


Tak a máme to. Odpadkový kôš je plný. Vidíme sa opäť o mesiac, ďalšie spotrebované produkty :-) A vy, čitateľky, sa majte krásne a dajte mi vedieť váš názor na niektorý z týchto produktov. Ak ste ho samozrejme už niekedy mali. Serusky <3

1 comment:

  1. Veci od YR ma veľmi lákajú:) a ten malinový musí byť úžasný♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete

Lovely comments ...