17 Apr 2016

Sport outfit // Dada's fashion

Hello loves!

Today I spent almost whole time of the day on the beach.  I love it. Just lying on the sand and sunbathing. And I collected a lot of various shells! Unfortunately, the weather was windier and cloudier later, so we decided to go home. Yesterday I was in London, I´m going to write about it in one of my next posts :-)

Today post is outfit of the day. I wear this outfit for walking, on beaches, for weekend trips to parks,... It so so comfortable. The hoodie is from H&M. I bought it last year in 50 % sale. Actually, almost everything I have bought is bought in sales :-D Jeans are from Crop shop and sneakers are Converse. And what about you and Converse brand? Do you like it? For me they are the best sneakers ever. I have two favourite brands of sneakers. One is Converse and the second is Vans. And why I love these brands? Because every sneakers of these brands are so comfortable, of high quality (price/quality) and they are made from perfect materials. And once again - I bought them in sales ;-)



Ahojte kamarátičkovia!

Včera som bola s priateľom na výlete v Londýne. O tomto dni napíšem post neskôr, takže zatiaľ iba takto v skratke, informačne. Dnešok som prevažne strávila na pláži. Zbožňujem to. Iba ležíte a opaľujete sa. Prípadne v tomto období, sedíte a slníte sa. Dnes som aj nazbierala kopec mušlí! Bohužiaľ, po nejakom čase začalo byť veterno a prihrnuli sa aj mraky. A Dade tak začala byť zima a domov sme sa vybrali predčasne :-D Cestou z pláže sme šli po cestičke cez Branksome Park. Táto cesta mi pripadala ako z rozprávkového lesu. Ako džungľa, ale bez opíc, múch a neznesiteľného dusna. Boli tam vysoké a staré stromy, pokoj, čerstvý vzduch. Bola to jedna z najbohatších ulíc v našom cca 400-tisícovom "dvojmeste" (Bournemouth a Poole). Tu sa veru ľudia prestali ťahať do centier, tu je trendom bývať "na samote u lesa". Boli to obrovské domy, nikdy som také u nás na slovensku nevidela. Domy staršie, z ktorých dýchala história Anglicka a domy brutálne moderné s obrovskými francúzskymi oknami. Bolo to niečo neskutočne krásne. Ďalšia motivácia pre mňa, že sa na sebe oplatí pracovať. Raz každý z nás môže bývať v takomto dome ;-)

Dnes som si pre Vás pripravila outfit. Máme vlastné slovenský názov pre anglické slovo "outfit"? Ani neviem. Každopádne, tento outfit nosím v poslednej dobe často. Tu v Anglicku mám len obmedzený počet vecí na obliekanie, celú skriňu sa mi sem preniesť naozaj nedalo. A peniažky si šetrím na horšie časy. Takto skombinované kusy oblečenia nosím na prechádzky, na pláž alebo na víkendové výlety do parkov. Sú strašne, strašne pohodlné. Mikina je z H&M, kupovala som ju minulý rok v 50% zľave. Vlastne, skoro všetko z môjho šatníku je kúpené vo výhodných zľavách. Džiny sú z Cropu, roztrhané kolená hand-made. Som si raz trochu roztrhla oblasť na jednom kolene, tak som roztrhla i druhé a tvárim sa, že "to tak má byť" :-D A obuv sú tenisky značky Converse. Čo Vy a značka Converse? Máte túto značky radi? Pre mňa sú to tie najlepšie tenisky. Mám dve obľúbené značky tenisiek. Jedna je už spomenutá Converse a druhou je Vans. A prečo mám tieto značky rada? Pretože všetky tenisky od týchto značiek sú pohodlné, vyššej kvality (pomer cena/kvalita) a sú vyrobené z perfektných materiálov. A znova - kúpila som ich v zľavách :-)



Have a nice Sunday. I´m looking foward to you in the next post :-) Serusky <3

Majte krásny zvyšok nedele a ja sa na Vás budem tešiť pri ďalšom článku :-) Serusky <3

6 comments:

  1. Ach..vôbec ti nezávidííím..nieee :D:D:( Tiež by som sa rada išla len tak prejsť k moru..ale za takto za tri mesiace to čaká aj mňaaa :D užívaj si to tam 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miuška, možno mi závidíš more, ale to učenie veru nie :-D Musíš to brať i z druhej stránky :-D
      A kamže pôjdete, Split a Ultra? :-) :-*

      Delete
  2. Juuj prechádzanie po pláži :) Inak čo sa týka tých conversiek, mám aj ja jedny, veľmi som po nich túžila, lebo sa hodia takmer ku všetkému, no keď ich nosím častejšie, tak ma z nich dosť bolia nohy. Značku Lacoste mám oveľa radšej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej? Tak u mňa to je naopak, v tých teniskách vydržím najdlhšie chodiť, potom sú u lepšie iba tenisky na beh (pre mňa) :-D Od Lacoste som mala jedny topánky, musím súhlasiť, boli veľmi pohodlné :-)

      Delete
  3. Prechádzať sa po pláži závidim, ale to učenie veru nie:( a Converse sú podľa mňa úžasné:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale výsledky z učenie budú stáť zato ;-) Vlastne, už stoja :-D to znie divne, čo ? :-D :-D
      a ďakujem :-)

      Delete

Lovely comments ...