15 May 2016

Retouching (Yes or no?) // Dada's beauty

Hello loves!

Today, I have so many various ideas in my head. I can see perfect women and girls everywhere. In newspapers, social sites, movies, ... and they haven´t any mistakes! They haven´t spots, red places on faces, circles or bags under the eyes. It´s because of a basic retouch. Then I can also see a higher level of retouch - editing of their bodies. Sometimes the difference between a photo and reality is so so glaring. But put your hand on your heart (and especially me). Probably I would like to look perfect as well. I really don´t know. I´m not perfect. I haven´t a body like models, I haven´t amazing nails, hair, face. I usually have spots or litttttle wrinkles under my eyes.

I am totally against retouching our bodies. It makes me crazy if somebody is much more beautiful on photos than in her real life. I think that every woman can have a nice body. I am OK with my body, with my weight, with my legs and arms :-D. So, retouching of body - absolutely NO!

Retouching of face - yes. But I mean retouching like "we can delete spots, circles and red eyes from flash". Not like "we can make your nose smaller". We are women with our days, with hormones. It is normal when we haven´t top face every morning.

I´ve put here some of my photos "before and after". I would like to show you that my retouching is about lights and deleting spots and circles.

Please, let me know in the comment section what do you think about retouching.

Have a beautiful rest of the day. The next post will be soon here. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Dnes by som chcela napísať niečo o retušovaní. Ako všetci dobre vieme, v časopisoch vidíme len dokonalé tváre bez jediného červeného fliačka, nie to ešte s čiernou bodkou. Dokonalé tváre modeliek, herečiek a vlastne každého, koho fotka sa v časopise objaví. Potom tu máme však aj silnejší stupeň retušovania, a tým je úprava tela danej osoby. Tam uberieme, aby brada vyzerala menšia, tam zväčšíme oči, tam dvihneme zadok, tam predĺžime nohy. Mnohé z Vás to určite hnevá, niekedy je to do očí bijúce. Ale dajme si ruku na srdce, a teraz predovšetkým ja - nechcela by som v časopise vyzerať i ja dokonalo?

Veruže neviem. Ja dokonalá určite nie som. Nemám dokonalé telo, tvár, vlasy, nechty. A na tvári mávam  pupienky, niekedy väčšie a niekedy menšie. Niekedy mávam kruhy pod očami. A inokedy zasa červené fliačiky. Dokonca mám malé vrásky pod očami, čo mi je však jasné, že ste si už na niektorých fotkách všimli.

Ja osobne som výhradne proti retušovaniu tela. Vadí mi, ak je niekto na fotkách reálne dokonalejší ako je v skutočnosti. Ja si myslím, že by sme si každá mala vážiť svoje telo. Áno, aj ja mávam záchvaty, že som nechutná a tučná. Ale tam už treba najmä našu pevnú vôľu a chuť s tým niečo robiť. Viem, že toto nie je riešenie na všetko. Ak mám krivý nos (a veruže ho mám krivý), tak cvičenie mi nepomôže :-D Ale k zbaveniu sa nejakých tých "gramov" navyše (jem a jem rada) je cvičenie môj najlepší pomocník. Je to pre mňa terapia. Teraz som už druhý týždeň chorá a som na nervy z toho, že nemôžem ísť behať :-( Každopádne, čo sa týka retušovanie tela - nie. Buďme na seba hrdé.

Ale, čo sa týka retušovanie tváre - to už hej. Nemyslím tým však úpravu nosu, uší, očí. Myslím tým napr. "zmazanie" pupáčikov, čiernych bodiek, červených fliačikov alebo upravenie červených očí od blesku. Keďže nie každý deň je požehnaním pre moju pleť, musím si občas "roh" (tak nazývam pupáky :-D) v programe vymazať, či zmierniť červené fľaky. Neupravujem si vrásky a nepridávam si mihalnice, nič takéto.

Mňa celkovo na retušovaní hnevá najmä jedna vec. Pre retušovanie som celé svoje dospievanie neznášala svoju pleť a svoju kožu na tele, pretože nikdy nebola taká ako ju mali všetky tie dokonalé ženy v časopisoch. 
A viete čo? Bola som naivná trubka. Dokonalá pokožka proste mne do vienka darovaná nebola. A naozaj neviem prečo som si myslela, že sa to zmení akonáhle mi odbije 18-násť rokov :-D

Prikladám porovnanie mojich vybraných fotiek pred a po mojom "retušovaní". Pri prvých dvoch sú iba pridané farby, tretia fotka je i s "vymazaním" pupáčikov.





Aký je Váš názor na retušovanie? Vadí Vám? Alebo retušovanie ani nevnímate?

Prajem Vám krásny deň, ďalší článok čakajte čoskoro :-) Serusky <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...