22 May 2016

My collection of make-up brushes // Dada's beauty

Hello loves!

today, I´ve prepared a post about my brushes. It is very difficult to write this post in Slovak and English language at the same. The English version is therefore quite short, however you can use the tool named "translator", which can help you with translation. I´ve put here the picture with the position of "translator" in my blog.


My actual collection of brushes consists of brands: Jessup, BH Comsmetics and Yves Rocher.
Jessup is a Chine brand and I bought my brushes of this brand about a half year ago from the Aliexpress website. The qaulity of the brushes is very good. Many of more expensive brushes haven´t such good quality like these ones. I am very happy about them. The set cost 15€.

BH Cosmetics is a quite famous brand and my set of brushes, which I bought in the Slovak website www.bhcosmetics.sk, cost about 25€. The quality is OK but it´s nothing special. These brushes could be problematic for beginners because they are not so adaptable like brushes, for example, from Zoeva.

And finally Yves Rocher. You probably know about Yves Rocher from my blog. It´s one of my most favourite brands. One brush from YR cost nearly 10 € but they are of nice quality. In my opinion, they are very good brushes.

In the future I would like to buy make-up brushes from Sigma. I think they are very good but they are now very expensive for me. Maybe sometimes in the future :-D

I will put a mark from one to ten for every brush I own. 1 means a very bad brush, 10 means a very good brush. But no brush will have less than 6 points :-D. I will also put information about usage of every brush. It is the way how I use my brushes. I am not a professional, but I may inspire you. If you have your own tricks, you can write me your tips how you use make-up brushes, and I can improve myself. And, of course, let me know if you use the same brushes like me! I will be very very happy for every comment.

Have a beautiful day. I will be here with a new post soon. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Na dnes si pripravte kávu alebo čaj, bude to dlhší článok :-) V prvom rade sa ospravedlňujem za to, že v poslednej dobe nepridávam nové články tak často, ako by som chcela. Nechcem sa tu nejako vyhovárať. Mám školu a tá je pre mňa aktuálne jednoducho prednejšia. Do tohto štúdia som investovala moje celoživotné úspory a nechcem to pokašlať zlým prístupom. Takže namiesto písania blogu sa v súčasnej dobe radšej učím. Som si však istá, že to dokážete pochopiť. Toto študijné obdobie však nebude trvať navždy. Vydržte, články budú a bude ich viac :-)

Dnešný môj príspevok sa bude týkať štetcov. Ja som Vám tento článok dávnejšie sľúbila a tak som sa premohla a zbúchala som ho. Musela som ho písať po častiach, takže mi trval pár dní. Čas a povinnosti inak nedovolili. Dúfam, že všetko na seba pekne nadväzuje a má to hlavu a pätu :-D

Pred vycestovaním do zahraničia som 95 % mojej kozmetiky (primárne dekoratívnej) porozdávala kamarátkam a rodinným príslušníčkam. Moja aktuálna zbierka štetcov nie je tak moc veľká. Bohužiaľ.  Ale veď viete, ako to v živote chodí. Urobíte radosť niekomu inému a  raz sa Vám to vráti. Tak dúfam, že keď budem mať v budúcnosti finančné problémy, obdarované si na mňa spomenú :-D Ale nie, len žartujem. Nerobila som to preto, aby sa mi to niekedy nejako vrátilo. Ale viem, že vráti. Vždy to tak je. Či už s pozitívnymi vecami alebo negatívnymi. A ja som tých negatívnych vecí popáchala (Vy, ktorý ma poznáte z mojich rokov dospievania, teraz prikyvujete, čoo? :-D). A vrátilo sa mi to už, každá jedna vec. Takže pozor, pozor ľudia. Nebuďte nikdy zlí, tak ako bola Dada pred pár rokmi ;-). Každopádne, dúfam, že každej žene, ktorá odo mňa niečo pred odchodom do Anglicka dostala, produkty slúžia a sú s nimi spokojné.

Vráťme sa však k hlavnej téme. Tou sú štetce. A moja súčasná zbierka štetcov sa skladá zo štetcov od značiek Jessup, BH Cosmetics a Yves Rocher.

Jessup:
- čínska značka,
- štetce zakúpené na Aliexpresse za 15€ (sada štetcov),
- kvalita sa vyrovná omnoho drahším štetcom,
- štetiny nevypadávajú,
- štetiny sú syntetické,
- štetiny majú hrubšie rúčky a perfektne sedia do ruky,
- výborne sa s nimi pracuje.
Odporúčam! Pomer cena a kvalita je naozaj super. 

BH Cosmetics:
- zakúpené z internetu cez webovú stránku www.bhcosmetics.sk (už nie sú dostupné),
- zakúpené pred dvoma rokmi za cca 25 € (sada štetcov),
- kvalita je dobrá, na drahšie značky to bohužiaľ nemá,
- syntetické štetiny,
- štetiny občas vypadávajú (začali vypadávať po cca jeden a pol roku používania),
- BH Cosmetics má celkovo cenovo dostupné štetce, nie sú veľmi drahé,
- nápis sa po čase takmer úplne zotrel.
Odporúčam, avšak nie sú to najkvalitnejšie štetce. Pre mňa sú OK, keďže viem pracovať i s menej kvalitnými štetcami. No pre začiatočníčky a pre ženy, ktoré nemajú pri líčení pevnú ruku nemusia úplne vyhovovať. Možno snáď iná sada. 

Yves Rocher:
- zakúpené v kamennom obchode (sú dostupné i na internete),
- zakúpene samostatne pred rokom, cena sa pohybuje okolo 10 € za štetec,
- kvalitné spracovanie,
- štetiny vypadávajú pri štetcoch s prírodnými štetinami (čo je ale prirodzené a deje sa to i pri
  drahších značkách),
- kvalitne vyrytý nápis a použité kvalitné materiály,
- pre niekoho možno vyššia cena, ale investovať sa v tomto prípade oplatí,
- výborná manipulácia.
Vrelo odporúčam.

Všetky štetce, ktoré mám pravidelne čistím. Či už šampónom na jemné vlasy alebo čističom na štetce od Ebelin (recenzia tu). Štetce sa snažím čistiť pomerne často a tu v UK to dodržujem ešte viac. Každý týždeň ich čistím šampónom a počas týždňa čističom od Ebelin. 

V budúcnosti by som určite rada investovala do ďalších štetcov. Sú to totižto pomocníci, ktorí sa časom opotrebujú a je ich treba vymeniť. Ak budem mať peniažky na rozhadzovanie, rada by som si zakúpila štetce od Sigmy, ktorá je na Slovensku bohužiaľ nedostupná. Veľakrát som rozmýšľala i nad Zoevou, ale tú už majú všetci. Ale s štetcami od Zoevy sa líči krásne, mala som možnosť si to skúsiť. Je to výborná značka pre začiatočníčky :-)

Momentálne mi však moja zbierka vyhovuje a rada Vás inšpirujem tým ako a na čo štetce používam ja. Niektoré z mojich štetcov by sa mali používať na úplne iné produkty, ale ja zastávam názor, že štetce každému vyhovujú inak, ako je tomu i u kozmetických produktov. Tak poďme teda nato :-)




 Moja zbierka štetcov sa skladá zo štetcov od BH Cosmetics, Jessup, Yves Rocher.
//My complete collection of brushes.

Začať môžeme štetcami na make-up, púder, korektor, rozjasňovač, kontúrovanie a na lícenku. V tejto "kategórii" sú štetce od Yves Rocher, BH Cosmetics a od Jessup.


Začínam štetcom, ktorý pri líčení používam ako posledný :-D Naozaj neviem, prečo som štetce nefotila v poradí, v akom ich aj reálne používam. Až teraz ma to napadlo. Každopádne, tento jeden je od značky Jessup. Štetec mi perfektne sedí na rozjasňovač. Jemne s ním prejdem po rozjasňovači a následne ho iba "opriem" o vrch lícnych kostí alebo o špičku nosu. Inde rozjasňovač nepoužívam.
//Brush for make-up highlighter 8/10





Pri cestovaní má tento štetec viacero využití: na rozjasňovač, na očné tiene, na zaklepanie púdru pod oči a občas na kontúrovanie. A hej, všetko to zvláda. Ale pri domácom používaní mi vždy poslúži na zaklepanie púdru pod oči. Je od značky Jessup, má celkom husté štetiny, je guľatý a ako vravím - všestranné využitie.
// Brush for pouder under the eyes 8/10

Tento štetec od Jessup používam na korektor pod oči. Má pre mňa výhodný tvar, krásne ním nanesiem korektor pod celým okom. Zvyknem ho použiť i na vyrážky a začervenané miesta. Používam ho tak, že na štetec produkt nanesiem a do pleti ho vklepávam, pričom mám štetec v 45° uhle.
// Brush for concelear 8/10
A tu máme všetky štetce na porovnanie.
// Compare the density of the bristles.




Na make-up sa mi osvedčil tento štetec od Jessup. Má veľmi zvláštne tvarovanie. Je guľatý, ale pritom je trošičku skosený. A možno práve preto mám tento štetec tak veľmi rada. Ďalším dôvodom je určite to, že to s ním nepreženiete. Tento štetec vie, kedy je make-upu na pleti veľa. Má husté štetiny, ktoré mi veľmi vyhovujú. Make-up sa do štetcu nevpíja.
// Brush for foundation 10/10

Guľatý štetec, taktiež od značky Jessup, používam na lícenku. Má veľmi husté štetiny, takže musím byť trošku opatrná - hlavne pri lícenkách, ktoré majú silnú pigmentáciu. Lícenku nanesiem na štetec a do pleti vklepávam. Viem, že tradičnejší spôsob nanášania lícenky je jemne prejsť po líci, ale mne toto vyhovuje viac. 
// Brush for blush 8/10



Taktiež fotka na porovnanie.
// Compare the density of the bristles.







BH Cosmetics vyrobili tento štetec presne pre mňa. Ja ho používam na púder. Veľmi dobre sa mi s týmto štetcom pracuje. Má dlhé a husté, no pritom jemné, štetiny. Do púdru štetec iba jemne opriem a následne nanášam na pleť. Ja si radšej pridám neskôr ďalšiu vrstvu, akoby som mala mať na pleti omietku. 
// Brush for pouder for whole face 9/10
Štetec s dlhými, a taktiež (ako u predošlého) jemnými, štetinami používam na bronzer. Štetiny nie sú také husté ako pri predošlom štetci na púder, čo mne osobne veľmi vyhovuje. Prečo? Tak ľahko to nepreženiete. Radšej menej produktu po prvý krát. Pri cestovaní ho zvyknem použiť i ako lícenku, ani v tomto ma nesklamal. 
// Brush for bronzer 8/10
Porovnanie štetcu na púder na bronzer.
// Compare the density of the bristles.


Yves Rocher je značka, ktorej som verná veeeľmi veľa rokov a myslím, že ju celkom dobre poznám. Tieto štetce sú moje najobľúbenejšie. Na fotke nad týmto textom je štetec na "blendenie" očných tieňov. Zvykol ma na očiach škriabať, takže som mu po pár pokusoch na očiach našla iné využitie. Keď si kontúrujem tvár, týmto štetcom kontúrujem nos a miesto tesne po spodnou perou, či pod tvárou. Štetiny sú tvrdšie a prírodné (z kozy). 
// Brush for conturing for nose or under the lips 9/10


Tento menší štetec s neskutočne hustými štetinami používam na kontúrovanie lícnych kostí a okolo vrchnej časti čela. A tie štetiny sú naozaj veľmi husté, troška nevýhoda pri umývaní :-D Ale na kontúrovanie je ako ušitý. Štetiny sú syntetické, nevypadávajú a krásne sa s ním pracuje. Skúšala som ho používať na make-up, no nevyhovoval mi. Ja preferujem väčšie, tučnejšie štetce na make-up.
// Brush for conturing 10/10

Toto je veľmi, veľmi zvláštny štetec. Má hustejšie a kratšie čierne štetiny do dvoch-tretín a potom pokračujú iba biele, jemné a menej hustejšie štetiny. Výborný, ale že super výborný, na rozotrenie zvyškov make-up, púdru, lícenky, bronzeru. Toto sa Yves Rocher neskutočne podarilo.
// Brush for blending foundation 9/10
Na tejto fotke môžete vidieť jednotlivé hustoty štetcov od Yves Rocher.
// Compere the destiny of the bristles.

Toto drobuliatko je mojím spoločníkom na cestách. Keď viem, že si make-up budem musieť skontrolovať. Taktiež je od značky Yves Rocher. Štetinky sú trošičku, ale naozaj iba trošičku, tvrdšie. Zato sú však husté a prírodné (taktiež koza). Je to môj najobľúbenejší štetec na cestovanie.
// Brush for pouder, bronzer or for blush for travelling 9/10




Kategória oči. 
Ako prvý pán na holenie je tento štetec od Jessup. Je to pomerne rovný štetec s hustými, ale jemnými štetinami, ktorý používam na očné tiene. Ponáhľate sa a nemáte čas sa s make-upom vyhrať, tak si nanesiete na viečko jeden odtieň a máte hotovo? Tak tento štetec je na takúto aktivitu zlatíčko. Jeden z mojich najobľúbenejších.
// Brush for eye shadow when you are hurry (:-D) for whole eyelid 10/10


Špicatý štetec od Jessup s neuveriteľne hustými štetinami používam na blendenie ceruziek alebo krémových očných tieňov. Krásne sa vie s takýmito produktami vyhrať, je precízny a výsledok je krásny. 
// Brush for blendinf of eye pencil or for creamy eye shadows 9/10

Na čo by som asi tento štetec mohla používať, hmmm? Verte mi, na niečo úplne iné než na čo je primárne určený. Ja si s ním oškrabávam (to znie hrozne, čo :-D) špirálu, ktorá mi veľmi, ale že veľmi, často pristane všade, len nie na mihalniciach. Ak sa vám to stane (stáva), počkajte kým špirála zaschne a potom ju takýmto štetcom jemne zoškrabnite z očí. Whoalá.
// I use this brush when I have unwanted mascara on eyelids. When is mascara dry I canscrape from my eyelids 9/10


Toto malé stvorenie je najlepšie na nanášanie očných tieňov do vnútorného kútiku oka, alebo pod obočie. Má jemné štetinky a je veľmi "citlivý", takže nehrozí, že si s ním rozcitliviete očný bielok. I keď to možno býval iba môj problém :-D Je od značky BH Cosmetics a má nie veľmi husté štetinky.
// Brush for light eyeshadows in inner eyelid or for light eye shadows under the eyebrow 8/10


Toto je podľa mňa potreba každej ženy, ktorá používa očné tiene. Štetec od BH Cosmetics používam na druhú - tretiu vrstvu očných tieňov, zvyčajne na stred oka či do záhybu na precíznejšie nanesenie produktu. Má celkom pevné a husté štetiny, no na oku je príjemný.
// Brush for the second/third layer of eye shadows, for precisely application of eyeshadows 9/10
Toto je veľký brat štetca, ktorý som zmienila vyššie. Je teda väčší a to je asi jediný rozdiel od toho predošlého. Tento používam na prvú vrstvu očných tieňov, na prechodný tieň a na základný na celé viečko. Záleží od líčenia. Na oku je veľmi príjemný a nepichá.
// Brush for the first layer of eye shadows, for basic application of eyeshadows 9/10

"Blendovací" štetec od BH Cosmetics je veľmi podobný tomu od Jessup, je ale menší a nemá také pevné štetiny. Krásne sa s ním strácajú tiene a je výborný na prechody tieňov. Je taktiež špicatý a výborne sa s ním pracuje. Môže mať však rôzne využitia. Viem si ho predstaviť na kontúrovanie nosu, či nanášanie svetlého tieňu, či rozjasňovača po obočie.
// Brush for blending of pouder eyeshadows 9/10


Skosený a tenučký štetec používam, keď si chcem vytvoriť linku do stratena alebo keď chcem vytvoriť hrubšiu linku z očných tieňov. Na obočie mi vôbec nevyhovoval, nato má moc jemné štetiny. A kedže ja takéto linky obľubujem, má v mojej kozmetickej taštičke svoje miesto.
// Brush for eyeliner from eyeshadows 8/10

Rovný štetec s stredne pevnými štetinami používam na nanášanie očných tieňov (krémových či púdrových) na spodné viečko. Pomocou tohto štetca vytvoríte jemnú či hrubšiu líniu očných tieňov, dá sa s ním pekne vyhrať. Má jednu menšiu nevýhodu (ktorá mi v zásade veľmi neprekáža, no niekomu by mohla) a to tú, že má pomerne dlhé štetiny, čo nie každý obľubuje pri tomto využití štetca. 
// Brush for liner of eyeshadow under the eye 9/10


Tento štetec nepoužívam skoro vôbec, mala som ho v jednej palete očných tieňov od Makeup Revolution. Pridala som ho sem z dôvodu, nech vidíte úplne kompletnú zbierku. Ale keď už ho použijem, je to z dôvodu, že všetci ostatné štetce na oči sú špinavé a ja nemám čas ich rýchlo vyčistiť :-D 
//I´ve put this brush here just because of I have it from eyeshadow plallete from Makeup Revolution, but I don´t like it so much 6/10



A posledný štetec, od Yves Rocher, používam na gélové očné linky alebo na obočie. Kedže momentálne na obočie používam ceruzku a gélové očné linky nemám, štetec má dovolenku :-D Má syntetické, pevné štetiny, ktoré sú na oku príjemné. Neškriabe. 
// Brush for gel eyeliner or for eyebrow 9/10
























A posledná fotka na porovnanie štetcfov a hustoty štetín.
// Compare the density of the bristles.

Dúfam, že sa Vám môj článok páčil. Ak používate rovnaké štetce ako ja, dajte mi vedieť do komentárov. Budem veľmi, ale že naozaj veľmi veľmi, vďačná za každý jeden Váš komentár. A ak máte nejaké špeciálne triky pri používaní štetcov, neváhajte sa o ne podeliť. Môžme sa inšpirovať a zlepšovať navzájom :-)

Majte nádherný deň. S novým článkom tu budem pre Vás už čoskoro. Serusky <3

2 comments:

  1. Krásny a veľmi nápomocný článok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jééj tak ďakujem, nečakala som, že niekomu bude i nápomocný <3

      Delete

Lovely comments ...