22 Jun 2016

My favourite nails (March, April, May & June) // Dada's beauty

Hello loves!

What´s up? Mario and I have been moved from our host family and now we are living alone. Actually, not alone because we are not alone in a whole house. But alone from the host family. Complicated :-D 

We are going to school just this week, it is our final week. And then ... only work. We need money, unfortunately, the life in the UK is very expensive. My dear Slovakia, I miss you so much :-D. The previous week we had an exam, like a final exam. I am very proud of me and Mario, because we have had the best results from our groups! Now, it was shown that when you prepare for an another day, you see your effort in results. And actually, it wasn´t so hard, to spend one hour from all day by studying. And it is a great feeling - to be the best one. You are feeling warm in your heart that you have done something good for you.

Today I have photos of my nails from last months for you.  I used some combinations for more times than once. Now, in these days I don´t have any colours on my nails because I don´t know why but my nails are weak and broken. I had to cut them, so now I have just short nails. And I have to be careful, I don´t want to have broken nails again. Problably I miss some kinds of vitamins. Do you know what can help me? But I don´t want tablets. Anyway, enjoy my pictures and let me know in the comments section which combination do you like the most :-). Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Ako sa máte? My už sme s Máriom odsťahovaní od našej Host Family a teraz bývame sami. Teda nie úplne sami, ale sami od rodiny. Bože, sama som sa do toho zamotala :-D. Máme pred sebou posledný týždeň školy. Minulý týždeň sme mali ako keby "záverečnú" skúšku. So svojím i Máriovým výsledkom som prevelice spokojná, zvládli sme to najlepšie z našich skupín. Som na nás veľmi pyšná. Nikdy som nebola najlepšia v triede, patrila som medzi priemer, vedela som schytať zlé známky, niekedy mi až za ušami horelo. A teraz to ľutujem, pretože pripravovať sa na učivo pravidelne, každý deň hodinu tomu venovať nie je veľa. Nuž, ale už to nezmením. Iba si trieskam hlavu o stenu, aké bolo moje mladšie ja hlúpe vo veľa veciach.

Už som i bola porozdávať zo desať mojich životopisov, tak uvidíme, či motyka vystrelí. Musí! Neviem ako u Vás, ale tu je veľmi škaredé počasie. Posledný týždeň je viac zima (rozumej nohavice, tričko, sveter, bunda) a skoro každý deň prší alebo mrholí. A to je, prosím pekne, už oficiálne od 20. júna leto! Naozaj som si myslela, že to počasie bude v tomto období lepšie. Tu, kde sme my (juh Anglicka), býva v lete okolo 25°C. Momentálne je tu však cca 15°C. Uvidíme, možno sa to ešte zmení. Mali sme už aj veľmi pekné dni, tak snáď.

Dnes tu mám pre Vás moju zbierku nechtov, ktoré som v posledných mesiacoch rada nosila. Niektoré kombinácie som si dokonca dala i dva-trikrát. No, momentálne žiaden lak na nechtoch nemám, pretože sa mi polámali. A celkovo mi strašne zoslabli, asi mi chýba nejaký vitamín. Neviete mi poradiť, čo je dobré na oslabené nechty (okrem tabletiek, tie sa mi nechce papať)?









Tak, čo poviete, ktorá kombinácia je Vášmu srdcu najbližšia? Dajte mi v komentároch, prosím Vás, vedieť. A dajte mi, prosím, vedieť aj to, ktorý lak na nechty je pre Vás v lete najobľúbenejší.

Majte sa krásne. Serusky <3

2 comments:

  1. Najviac sa mi páči predposledná kombinácia, no i tie fialkové sú veľmi pekné :) Ja mám cez leto rada žiarivú ružovú, broskyňovú alebo klasika nejaký nude odtieň :) No bohužiaľ nechty na rukách mám málokedy nalakované farebným lakom, lebo stále s rukami pracujem a takmer žiadny lak mi nevydrží... Mne na nechty dosť pomohol biotín, netabletkovú formu ti poradiť neviem. A blahoželám k super výsledkom! :)

    Dovoľujem si ťa i tvoje čitateľky pozvať ku mne na blog do súťaže:
    SUMMER GIVEAWAY

    ReplyDelete
  2. Broskyňová farba, taká mi ešte chýba, ďakujem! :-) veru mne tiež lak na nechtovh dlho nevydrží, kedže treba upratovať a tak :-/ ďakujem za pozvanie do súťaže, dúfam, že sa zapojí čo najviac kočiek :-) :-*

    ReplyDelete

Lovely comments ...