5 Jun 2016

Primark & Kangol (HAUL) // Dada's fashion

Hello loves!

How are you? Here, in Bournemouth, is Wheels festival during this weekend. A lot of cars, motorbikes and acrobats on these machines. I was there on Saturaday a I liked it. The atmosphere was really good. And I tried Churros (sweet, Mexican food, excellent). In the evening I read a book and I had an ice-cream. Today, on Sunday, I have been woken up with migraine :-(. I have problems with this disease for a lot of years. The doctors have tried to help me, but nothing have worked. So I´ve ate tablets in the morning and I hope it will be better for the rest of the day. I have to do much homework. On 16th June I have an important exam.

However, I have some big news for you! I have a SNAPCHAT account! I have decided to use this application because I would like to make videos and take photos and put them there. If you like my random posts, you will like my Snapchat as well. I want to be active every day. My username is: Dadalajf. I will be so so happy, if you add me there.

Today I have a haul post for you. I was in the local Primark what I mentioned in one of my previous articles. One girl wrote me in comment section that she would be happy if I prepared a post about my new clothes from Primark. So here is it. If you have some ideas, something what you want to read, please just do it! :-) 

Let me know if you like my new things :-) See you soon here (sooner in Snapchat). Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Ako žijete? My tu v Bournemouth máme tento víkend festival "Wheels". Najskôr to vyzeralo na celo-víkendový dážď, no nakoniec sa počasie umúdrilo. V sobotu som sa išla na festival mrknúť so spolužiačkami zo školy. Kopec áut, motoriek, bicyklov a profesionálnych kaskadérov. Dobré to bolo. Konečne som ochutnala Churros (mexické jedlo, sladké, výborné) a celkovo sme mali krásny deň. Večer som si už iba čítala a išla skoro spať. Dnes, t.j. v nedeľu, som sa zobudila s migrénou (s tou reálnou bohužiaľ). Musela som prehltnúť tabletky a dúfam, že to bude po zvyšok dňa už len lepšie. Dnes festival ešte pokračuje, ale ja si potrebujem porobiť veci do školy. 16. júna máme veľkú skúšku. Musím si dovtedy ešte všetko zopakovať.

Inak, mám pre Vás dôležitú novinku! Začala som používať SNAPCHAT! Rozhodla som sa tak, pretože tu na blogu sa mi nedarí (nestíham) prispievať každý deň a Facebook či Instagram nie sú tiež najvhodnejšie na "spamovanie". Ale Snapchat bol presne na takéto účely vytvorený. Ide o to, že Vy si stiahnete aplikáciu a môžete sledovať ľudí z celého sveta - slávne osobnosti, blogerov, ale i vašich priateľov. Na Slovensku to ešte nie je moc rozbehnuté, ale ono sa to rozhýbe. Ak chcete, môžete ma tam sledovať. Moje meno na Snapchat-e je: Dadalajf. Prispievať chcem každý deň a nie iba fotky. Aj videá. Ak radi čítate moje random články, toto by sa Vám malo určite páčiť. Ja som mala Snapchat založený asi tak dva mesiace a iba som sledovala ľudí. Prispievať nemusíte, ak nechcete. Alebo si môžete vybrať, komu "snap" pošlete. Takže, hurá, všetci na Snapchat a vyhľadajte si ma tam :-D
A teraz už priamo k dnešnému článku. Nedávno som na blogu písala, že mám pár nových vecí z Primarku a jedna moja čitateľka mi napísala, že jej by sa páčil haul z týchto vecí. Tak a tento haul je práve tu! Písať komentáre má význam, ja som len a len rada za Vašu spätnú väzbu :-) Ale poďme už nato.
Prvá vec, po ktorej som v Primarku išla, boli papučky. Chcela som niečo huňaté a teplé. A tieto mi padli hneď do oka. 
// The most important thing, what I wanted, were sleepers. I found these cute ones.


Po svetríku som pozerala už dlhšie. Tento mi odporučil Mário (priateľ). Boli tam i s bodkami alebo mašličkami alebo srdiečkami. Mám zálusk na minimálne ešte jeden :-) 
// I wanted this type of sweater for a long time. And in Primark, they have a lot of sweaters in this shape. There were these, then with small hearts or with butters. This one was chosen by Mario, my boyfriend.


Mikinu som potrebovala na bežné, domáce nosenie. Takže som sa pozerala viac po pohodlnosti a cene, než po dizajne. Ale táto sa mi naozaj veľmi páči. Nie je veľká, práve naopak. Nechcela som oversize. 
// Hoodie or jumper that I wanted like home wear. This one is really comfortable and I like it. It is not oversize.


Som obrovský a dlhoročný milovník Harryho Pottera. Knihy mám v slovenčine prečítané asi 1 000 000 krát. Taktiež mám všetky vedľajšie knižky v malíčku. A mám tisíc ponožiek s tematikou Harryho Pottera. Ale chcela som i tričko. Toto s darmi smrti sa mi páčilo. Je oversize a už nech je leto, nech ho môžem vynosiť :-) 
// I am a huge, big lover and supporter of Harry Potter. The books were read by me maybe one million times. I know everything about the wizard world of Harry Potter and I have one thousand socks with Harry Potter theme. But a T-shirt has been missing.
Basic tričká sú na zimu potrebné. A tu v UK je jar pre mňa stále chladná, takže tričkám dávam zabrať. Krásne sa kombinujú, neroztiahli sa a to som ich už dala prať asi 20-krát. Čím ďalej, tým viac sa mi začínajú páčiť jednoduché vzory a zemské farby. Žeby som fakt starla? 
// Bacis T-shirts with long sleeves are necessary for winter and for English spring. More and more I like bacis clothes. Am I getting older and older?

Ďalšie zo základných vecí. Tieto tielka som si kúpila na nosenie pod normálne tričká. Mávala som problémy s močovými cestami a kedže je Anglicko jedna z najveternejších krajín Európy, toto bolo a stále je potrebné. 
// Another basic things. Comfortable and cheap. Win win. I have been wearing this during all spring. England has a lot of wind, so I really need this :-D. 

Tak, a ešte troje basic legíny. Ja som si ich kúpili na domáce a voľnočasové nosenie, ale už som ich stihla skombinovať a mať i v škole. Sú pohodlné, ale po čase sa trošku roztiahnu. Avšak praním sa dajú do pôvodného stavu :-) 
// So, another basic thing. But I promise, these are the last ones :-D. Leggins are necessary for me for free-time activities and as home wear. These are very comfortable.


Veľmi som chcela vyskúšať tieto odličovacie tampóny a konečne som sa k nim dopracovala. A naozaj sú super. Sú veľmi veľké, takže Vám bohate stačí jeden kus na celú tvár. Neškrábu, sú jemné a na pleti príjemné. A stáli len okolo jedného eura!
// I really wanted to try these Oval cosmetics Pads. And I think they are very good. Soft, nice feeling on my face. They were very cheap and as you can see, they are big. You need just one for all your face.
Batôžtek nie je z Primarku. Ale i tak som to sem chcela pridať, pretože som ho kúpila s ostatnými vecami. Objavila som ho v Sportsdirecte, v akcii. Ja som do školy potrebovala nejaký batoh, z kabeliek som už mala zničené ramená. A tento batôžtek bol na toto úplne super. Bohužiaľ, pred pár dňami sa mi začal párať medzi dvoma vreckami, takže ho možno budem musieť ísť dať reklamovať. Čo už, no. 
// This backpag is not from Primark, it is from Sporsdirect. I wanted a backpag because of the school. It was very heavy to have everything in a normal bag for me. So I bought this backpag in sales and I have been happy with it. Unfortunately, now it is a little bit broken, so probably I will have to take this backpag back. :-(

Posledná vec nie je moja, ale Máriova. Od rovnakej značky ako je môj batoh, t.j. Kangol. Majko si vybral tieto botky do robotky a ku elegantnejšiemu oblečeniu :-). 
// And the last thing are these shoes. Shoes are not mine, they are my boyfriend´s, Mário. They are from the same brand like my backpag, Kangol and they were bought in Sportdirect too. And they were in a sale, of course :-D 







Tak a to už je na dnes všetko. Ale ak Vás môj dnešný deň zaujíma viac, som na Snapchate :-)

Majte krásny a úspešný štart do nového týždňa a tu sa vidíme pri ďalšom článku. Serusky <3 

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...