16 Jun 2016

White and grey (outfit) // Dada's fashion

Hello loves!

How are you? How´s going your week? Right now I am in a public library because our computer is broken and I have to write my blog :-D. Fortunately, here in Bournemouth there are lots of libraries and they are very nice.

And I am happy. Do you want to know why? Because the spring is here! Yes, I have been waiting for the spring for a very long time but now I really can say it - we have more sunny days and more warm air. I can wear almost whatever I want. And I love it, of course. Anyway, while I am writing this article, the weather has already been changed. It is raining :-D.

Today I have prepared for you a new outfit. It consists of white trousers, which I love more and more, my favourite sweater and converse shoes. I think that my outfits can be a little bit boring for you. But I am getting older and I am starting to prefer more basic clothes in natural colours. Yesterday I was in H&M store and I spent almost 20 minutes in a section where are clothes from organic cotton.

So I hope that you will like my boring photos :-) Let me know your favourite colours for clothes. I am very, very curious :-). Enjoy Friday and have a beautiful, beautiful weekend. Serusky <3

P.S. We have found a new flat! Actually, it is a house, a typical English one. Our room is sunny and large, with a huge French windows. Also we have an entry to the garden from our room, what I really love.


Ahojte kamarátičkovia!

Ako sa máme? Užívate si týždeň ? Ja som práve v mestskej knižnici, pretože Máriov počítač sa pokazil a ja predsa nemôžem pre takýto dôvod prestať písať blog! Našťastie, tu v Bournemouth majú veľa mestských knižníc a sú i veľmi pekné.

A som šťastná. Pýtate sa prečo? Pretože ku nám na Britské ostrovy konečne dorazila jar! Presne tak, dobre čítate, je to až neuveriteľné, keďže v strednej Európe potíte triščká, čo :-D? Ale teraz už i ja môžem zhodiť kabát a odložiť zimné topánky. Načakali sme sa však riadne dlho, poviem Vám. A kým som tento odsek dopísala, mimochodom, začalo pršať :-D.

Dnes tu mám pre Vás nový outifitový článok. Jeden z prvých jarných dní sme s Majkom využili a po škole mi urobil takéto pekné, slnečné fotky. Môj outfit sa skladá z bielych nohavíc, ktoré v poslednej dobe stále viac a viac obľubujem, môjho obľúbeného svetra a samozrejme, z conversiek. Asi naozaj starnem, pretože v poslednej dobe stále viac nosím zemité farby a jednoduché strihy. Včera som dokonca v H&M pozerala na veci z organickej bavlny :-D.
Každopádne, dúfam, že sa Vám moje fotky nudného a obyčajného outfitu budú páčiť :-)




Dajte mi, prosím, v komentároch vedieť, aké sú Vaše naobľúbenješie farby a kombinácie oblečenia. Veľmi ma to zaujíma :-). Majte krásny, nádherný víkend. Serusky <3

P.S. Našli sme si byt! Kontkrétne dom a typicky anglický. Máme priestrannú a slnečnú izbu a obrovské francúzske okno, z ktorého je vstup na záhradu. Dokonalosť.

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...