15 Jan 2017

After Christmas sales (HAUL) // Dada´s fashion

Hello loves!

Well, I hope you enjoyed the last Christmas like you had wanted and I hope that you were with your family members, with all the people you love. For me personally, this wasn´t possible since my family is about 1800 kilometres from here. And I worked. And Mario worked as well. Actually, I also had a kind of flu and I fell quite bad. I finished at 8 p.m., I went to Mario´s work and there I started to cry that I really didn´t want to be in England. Yeah, I felt really horrible. Mario sent me home with my promise I won´t cry anymore. So I didn´t. But  I wanted :-D Mario arrived home after half past ten in the late evening. And what was Dada doing? Well, I was sleeping. So Mario joined me and that was our Christmas evening. I have to mention, that for us, Slovakian people, Christmas evening is more important than the Christmas day. We have a little bit different traditions in our small country. However, I worked on the Christmas Day, so it didn´t really matter which day was more important, because I simply worked all the time :-D
This Christmas definitely taught me that the next Christmas I am going to be with my family again. And I´m going to be with them in all important days in our lives. Because that´s the most important. FAMILY. 
Don´t understand me in wrong way. I´m thankful for the opportunity to live here, in England. But I will never call it true home. Because it will never be my home. My home is where I left my heart <3

I couldn´t enjoy Christmas, but I enjoyed the time after Christmas. It wasn´t so busy at my work, I could have a rest a bit more and the most important thing - Christmas sales has started. So I went to the Bournemouth centre, which I really like, to buy some new beautiful clothes. I also bought some candles and after few days I bought more clothes but my photos for this post were prepared earlier so I didn´t put here photos of one jumper for me and one jumper for Mario. I will show it later :-)
Under every photo there´s written the shop where we bought each items. Let me know if you like something from my shopping. I am so so happy for the coat.
Thank you for reading my post, I´m so happy that you´ve visited my blog again and see you later in my new article. Have a nice day, have a beautiful week. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Tak, ďalšie Vianoce sú za nami. A vlastne už máme i Nový rok za nami. Ja len dúfam, že ste si tieto sviatky užili s Vašimi rodinami, s ľudmi, ktorých milujete a ľúbite. Byť k Vám úprimná, moje Vianoce veru najkrajšie neboli. Moja rodina, ľudia, ktorí patria k mojim Vianociam boli odo mňa 1800 kilometrov ďaleko. A k tomu som počas Štedrého večera pracovala. Jediné, čo ma ako tak utešovalo bol pocit, že je to aspoň lepšie platené. No, ako som sa nakoniec dozvedela, nebolo :-D Ani sa však už nad tým nechcem rozčuľovať - ako som celé sviatky pracovala a nemám z toho žiadny cent k dobru. Informovaná som bola inak od mojich nadriadených. Takže áno, toto sa deje i v Anglicku. Ani to do toho anglického textu nebudem písať, ešte ma vyhodia za ohováranie :-D Ale už je mi to vlastne i jedno, aspoň som starúšikom spríjemnila sviatky. Každopádne, môj Štedrý večer prebiehal nasledovne.
Ja som pracovala od ôsmej rána až do ôsmej večera, k tomu ako bonus so slabšou chrípkou. Po tomto náročnom dni (ktorý náročným teda rozhodne bol, keďže sme mali uponáhľaný deň s výletom pre starúšikov a mnohými rodinnými návštevami) som sa už zničená vybrala za Majkom do práce, pretože mi prišlo smutno, že nie sme doma, nemáme kapustnicu od babky, nemáme pri sebe našich psíkov, nemáme pod stromčekom darčeky pre celú moju a Majkovu rodinu, nie sme tam, kde patríme. A tak som prišla k nemu do práce v čase, keď mali samozrejme najviac roboty. Načo by boli ľudia doma s rodinou, treba nakupovať :-D Ale veď to bola v konečnom dôsledku ich prehra, nie moja. A ako som tam uvidela Majka, rozplakala som sa ako malé dievčatko. Teraz sa usmievate, však? I ja sa usmievam. Ja, v obchode, uplakaná a hľadajúca niečo, čo mi dá to teplo Vianoc, ktoré mi tak chýbalo. Majko mi aspoň trošku pomohol, čo sa mu teda ale moc nedarilo v tej chvíli. Ale sľúbila som mu, že už plakať nebudem. A ani som potom neplakala. Ale chcelo sa mi. Majko domov prišiel okolo pol jedenástej a čo nenašiel? Spiacu Danielku, ktorá to proste vzdala a rozhodla sa, že aspoň dobre vyspí chrípku. A tak to Majko vzdal tiež a išiel spať i on :-) Aspoň sme boli spolu. A ja som už ráno o šiestej, na prvý sviatok vianočný, utekala znovu do práce.

Viete ale čo? Jedno ma tieto Vianoce naučili. Že tie ďalšie chcem byť a aj budem doma. Budem s ľudmi, ktorí milujú mňa a ja ich. Budem tam, v našej obývačke, obklopená teplom a láskou. A preto Vám toto píšem. Lebo až takéto situácie Vám ukážu, ako moc je rodina dôležitá. Lebo ako i Vy, tak i ja som nato už zopárkrát zabudla. Ale po mojom pobyte v Anglicku už nezabudnem. Anglicko mojím skutočným domovom nikdy nebude. Pretože môj domov je tam, kde som minulý rok, 28. marca, nechala kus svojho srdca <3

I keď mi nebolo dopriate užiť si samotné Vianoce, užila som si čas povianočný. Konečne sme v práci neboli tak vyťažení, mohla som viac odpočívať a čo je najviac dôležité - začali nám povianočné zľavy. A tak som sa vybrala do Bournemouth-ského centra, ktoré mám veľmi rada a pokúpila si pár dorbností. Alebo teda, lepšie napísané, oblečenia. K oblečeniu som nakoniec pridala i pár sviečok a jeden bonusový svetrík (To už však bolo až po pár ďalších dňoch a tento článok mal už svoje fotky pripravené. Takže spomínané sviečky a jeden svetrík tu neuvidíte. Ale ja Vám ich určite neskôr ešte ukážem :-) ).

Pod každou fotkou nájdete napísaný obchod, kde som danú vec zakúpila. Dajte mi vedieť, či sa Vám niečo z mojich posviatočných nákupov zapáčilo. Ja osobne som strašne rada za kabát.

Ďakujem Vám, že ste si prečítali môj ďalší článok. Som veľmi rada, že stále navštevujete môj blog a vidíme sa v ďalšom článku. Majte pekný deň, majte nádherný nový týždeň. Serusky <3
THE BODY SHOP - Vanilla Chai Softening Body Butter

T.K.MAXX/RED TAPE - Shoes for my lovely Mario // Topánky pre môjho úžasného Majka


PRIMARK - Sleepwear, but this is gonna be as a tracksuit for me // Pyžamo, no pre mňa to budú tepláky


T.K.MAXX/REDMAX - legggins for jogging // legíny na behanie


H&M - long black coat // dlhý čierny kabát

H&M - bras for home wearing // podprsenky na domáce nosenie


H&M - grey dress // šedé šaty




T.K.MAXX/Éccolo - a diary (or a weekly planner) with positive quotes, full of colours, stampels, a lot of place for my writing, simply one of my most important things for this year // diár (alebo týždenný plánovač) s potitívnymi citátmi, plný farieb, nálepiek, s dostatočne veľkým miesotm na moje poznámky, jednoducho jedna z najdôležitejších vecí pre tento rok
And flowers from Mario, because I love them a lot <3 // A kvety, pretože tie ja ľúbim <3

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...