4 Jan 2016

Recenzia gélových lakov Yves Rocher + môj deň // Dada's beauty

Ahojte.

Dnes tu mám sľúbenú recenziu na gélové laky od Yves Rocher. Veľa značiek má tieto laky na nechty bez použitia lampy a tak ani Yves Rocher nemohlo ostať pozadu. Tieto laky majú cenu trochu vyššiu, no teraz majú výpredaje, takže sa dajú uloviť omnoho lacnejšie :-). I ja som ich kúpila v akcii.

Info:
  • červený lak, v predaji tu, odtieň 46. Bordeaux exquis, cena - 6,00 €
  • krycí lak na nechty s gélovým efektom, v predaji tu, cena 7,40 €
Čo sa týka nanášania - palec hore. štetec na nanášanie je široký, čo ja obľubujem. Textúra je hustejšia, takže to mi taktiež vyhovuje. Červený lak som si schválne kupovala na povianočné obdobie, kedy už nechcem priamo trblietavé červeno-zlaté nechty. A vedela som presne aký odtieň chcem. Tak som si ho aj musela nájsť :-D. Nakoniec to ani nebolo také ťažké, mala som nejaké kupóny na zľavy a keď som ho zbadala, tak už som vedela, že bez neho neodídem. Priesvitný lak sa mi už míňal, tak som si vzala aj ten. Ale čo výdrž - to je asi to najdôležitejšie. Mne nechty vydržia neporušené tak 4-5 dní. Stále niečo robím, upratujem, atď, takže týždeň mi klasický lak ešte nevydržal. A tieto dva mi vydržali tak isto. Dnes ich mám 4 deň a pri koncoch sa olupujú. Myslela som si, že výdrž bude väčšia, keďže ide o laky s gélovým efektom. Jediná vec, ktorá sa mi naozaj nepáči je, že keď som mala dve vrstvy červeného laku zaschnuté a dala som si priesvitný, štetec sa máličko zafarbil červenou a lak je už trochu zafarbený. A tým pádom bledé laky na nechty nebudem môcť zafixovať týmto lakom, je to vidieť :-(.
Celkovo sa mi tieto laky páčia, nejaké odtiene ešte mám, možno si ešte nejaké dokúpim. Ale musia byť v akcii :-D. 

A mám tu fotky z dnešného dňa. Bola som navštíviť môjho tatina a brata, ktorí mi gratulovali k sviatku. Dostala som ružičky, sladkosti, oriešky. A včera som ešte dostala kvetinu, ktorá sa mi hodí do spálne. Mám ju ladenú do červených doplnkov, takže paráda.  


A čo vy? Skúšali ste už laky od Yves Rocher? Ste s nimi spokojné? Rada si prečítam Vaše názory :-). 

Zatiaľ sa majte krásne.

7 comments:

  1. Tie ruže sú nádherné :) a lak vyzerá krásne..no škoda tej výdrže..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tá výdrž sklamala, za tú cenu som čakala trochu kepšiu kvalitu, musím prestať upratovať a bude to lepšie :-D a prvý komentár je od Teba, dobrý štart :-*

      Delete
  2. Tie ruže sú nádherné :) a lak vyzerá krásne..no škoda tej výdrže..

    ReplyDelete
  3. Majú naozaj krásne farby:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway, dúfam, že sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj iné odtiene sú pekné, škoda, že nemajú aj v bielej farbe :-(
      Už som sa zapojila, držím všetkým palce :-)

      Delete
  4. ja som neskúšala a ani neplánujem, kedže mám celkom slušné zásoby:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to si šťastný človek :-) Ak máš nejaký obľúbený lak, daj typ, rada si ho omrknem v drogérii :-)

      Delete

Lovely comments ...