7 May 2017

Daily pictures VI. // Dada´s diary

Hello everybody,

isn´t it a beautiful day today? Not because of the weather, not because of the day off, not because of spare money, ... just because it´s a new day here? I have woken up today with a cold, so Mario advised me not to go for a morning run. I have done my morning exercise at least and I will have some breakfast in a minute. The sun is shining right now, but as I´m looking at the weather forecast, this won´t be all day. It should be cloudy. Mario and I would like to go for a walk later, after breakfast. We want to buy Marshmallows for me, that should be an award for my first and also the second flight in my life. Yes, I´ve flown. Yes, I´ve survived. Yes, I panicked. A bit, on the beginning. If you follow my Instagram, you have probably known about it by now. If not, you should change it and you should start following me, I am more active on Instagram. My Instagram is @dadalajf :-)

Today post is, finally, after one million years .... random photos of the previous month! Yes, it took me long time to go back to this format of posting. You know, last 10 months were really difficult for me. I will explain why in one of following posts. But I should have more free time now, I should be more progressive, I should have much more energy. But, I should stop talking firstly :-D Too much of me is here :-D Let´s have a look at these photos!


Ahojte všetci!

No, nie je dnes ale nádherný deň? Nie pre krásne počasie, nie pretože nemusíte ísť do práce, nie pretože máte veľa peňazí na mínanie, ... Ale iba preto, že je dnes nový deň? Ja som ráno vstala s nádchou, takže mi môj osobný poradca Majuško odporučil neísť behať. Tak som aspoň odcvičila moje každodenné ranné cviky a za chvíľu sa vidím cupitať do kuchyne pre niečo dobré na raňajky. Aj slniečko nám dnes svieti. No dlho nebude, ako tak pozerám na predpoveď počasia.  Malo by byť skôr oblačno, no čo už. S Majcušom sa dnes chystáme na prechádzku po raňajkách, chcem hlavne kúpiť Marshmallows, to je moja odmena za môj prvý a vlastne už i druhý let v živote. Áno, konečne som letela. Áno, i som to prežila, v zdraví. A áno, panikárila som. Ale iba trošku, na začiatku. Potom sa mi to už celé páčilo. Ak sledujete môj Instagram, tieto informácie sú Vám už známe, keďže som to tam zaspamovala ako skoro každý deň :-D Na Instagrame som veľmi aktívna, takže ak ma ešte nesledujete, mali by ste to zmeniť :-) Môj Instagram je: @dadalajf

Môj dnešný príspevok, alebo teda článok, sú, po milión rokoch, ... fotky z predošlého mesiaca! Ja viem, dlho mi trvalo vrátiť sa k tomuto formátu, ktorý bol na blogu tak obľúbený. Ale vrátila som sa k nemu, konečne. Posledných 10 mesiacov bolo pre mňa veľmi náročných, nejaké fotky na blog ma moc nezaujímali. Prečo tomu tak bolo, budete mať vysvetlené už čoskoro v samostatnom článku. Ale teraz, teraz by to už malo byť inak. Už by som mala mať viac voľného času, viac energie a mala by som byť progresívnejšia. A hlavne by som už mala byť ticho :-D Je ma tu už akosi moc veľa :-D Poďme sa teda radšej pozrieť na predošlý mesiac.
Honestly, aren´t we beautiful? :-) 
//

No priznajme si, nie sme my nádherní? :-)
Yes, we are :-D
//
Áno, sme :-D
As you can see in this photo, the Sun was amazingly powerful <3
//
Ako môžete vidieť na tejto fotke, Slnko bolo neskutočne silné <3
When the history was being written. They wrote my name on the cup almost correct :-)
//
Keď sa písala história. Napísali moje meno takmer správne :-)
I simply love and enjoy our dates. And especially cocktails dates :-P
//
Jednoducho si užívam naše spoločné chvíle, naše randíčka. A špeciálne tieto koktejlové :-P
The very first ice-cream in this year. I had a coconut and amaretto flavours and Mario had strawberry sorbet with stracciatella.
//

Úplne prvá zmrzlina v tomto roku. Ja som mala kokosovú a amaretto príchuť a Majuško mal jahodový sorbet a stracciatellu. 
Mario´s store started selling this drink in cup version so he bought it. We were expecting quite sugary taste but what we really tried was just sugar :-D
//
Majcušovi do roboty dorazil tento drink v plechovkovej verzii, a tak ho kúpil. Ako, čakali sme dačo dosť sladké, ale nie až tak moc. To bol čistý cukor :-D

I really enjoy B´mouth when the weather is like this. Everything is so green here. The beach is full of people. The sea is blue but also bright from the sun. The atmosphere is great. But then comes rain and I am not so happy :-D
//
Naozaj si užívam B´mouth počas počasia aké bolo na týchto fotkách. Všetko je tak zelené. Pláž je plná ľudí. More je modré, ale i lesklé od slnka, páli to oči ale vy sa i tak musíte na tú mohutnú krásu pozerať. Atmosféra je úžasná v takýto deň. No, a potom zaprší :-D
Some pleasures <3 I have started learning how to wear, apply and everything about fake eye lashes. The purse is by Accessorize and it was a goodbye present from one of my previous colleagues Christine :-* And the nuts? Do I need to comment good food as nuts are?
//
Pár radostí <3 Začala som sa učiť používať, nosiť, aplikovať a všetko iné okolo umelých rias. Tá mini peňaženka je od Accessorize a bol to rozlúčkový darček od mojej kolegyne Christine :-* A tie oriešky? Je nutné komentovať tak výborné jedlo ako sú oriešky?
happiness, freedom, life
//
Šťastie, sloboda, život.
Beef meat balls in breadcrumbs, broccoli, and vegetable cous cous. This was so tasty, guys...
//
Hovädzie mäsové guľky v strúhanke (i keď ja tomu vravím prézle ako ma moja babka naučila :-D), varená brokolica a zeleninový kus kus. Toto bolo jedlo jedál ľudia...
Bagels. I had my first bagel here, in England. And I have fell in love with them. My favourite ones are these, cinnamon. I am gonna miss them back at home, I have never seen them in Slovakia yet.
//
Bagely. Môj prvý bagel som mala prvý krát tu, v Anglicku. A beznádejne som sa do nich zaľúbila. Veruže mi budú chýbať, keď budem späť doma. Na Slovensku som ich totižto zatiaľ asi nikde ani nevidela.
Mario´s Easter egg. He loves Smarties so he was really happy that he  had got especially this Easter egg <3
//
Majuškove Veľkonočné vajíčko. Majko zbožňuje lentilky, ktoré sa v Anglicku volajú Smarties, takže bol veľmi rád, že dostal práve toto Veľkonočné vajíčko <3
A photo of our another beautiful date. We went to The Flirt in Bournemouth centre where we like it a lot. I had Bounty milkshake (and I found almost a whole bounty bar at the bottom of the cup, yummy) and Mario had Ferrero Rocher milkshake :-)
//
Fotka z nášho ďalšieho krásne rande. Išli sme do The Flirt, ktoré sa nachádza v Bounemouth centre a veľmi sa nám tam páči. Ja som mala Bounty milkshake (a na spodku pohára som si našla takmer celú Bounty tyčinku, mňam) a Majuš mal Ferrero Rocher milkshake :-)
Yeah, you need to drink a glass of wine sometimes. Or two glasses. Simply, this red wine was very nice, even for me. Why even for me? Well, I was able to drink it without coke, water, or anything. I usually have got problem to drink a bit stronger alcohol. What is quite interesting, since when I was 18 years old, I didn´t have any problem to drink anything. I am getting old too quickly :-D
//
Hm, občas je veru treba dať si pohár vína. Alebo dva poháre. Jednoducho, toto červené víno bolo veľmi dobré, dokonca i pre mňa. Nemixovala som ho s ničím, ani s kofolou, ani s vodou, no s ničím. A že prečo by som to robila? Ja mám totižto trošku problém piť silnejší alkohol. Áno, i víno sa tam ráta. Viete čo je ale zaujímavé? Tento problém som teda určite nemala počas mojej strednej školy. A ani tesne po nej. Starnem až príliš rýchlo :-D
My model. Sometimes, I keep thinking how lucky I am.
In the second photo he is wearing the shirt which I bought him on his 30th birthday <3
//
Môj model. Niekedy premýšľam aká som vlastne šťastná.
Na druhej fotke má Majuško na sebe košeľu, ktorú odo mňa dostal na jeho 30-te narodeninky <3
Once we try the ice-cream, we were not going to stop :-D
Welcome summer, I can feel you are coming soon <3
//
Akonáhle sme raz ochutnali zmrzlinu, nedokázali sme prestať :-)
Vitaj leto, cítim, že už čoskoro prídeš <3
And the very last photos are photos of flowers. In this case, trees full of flowers. As you know me, I had to put something so beautiful here. Do you like that Magnolia tree? Isn´t it the most beautiful? <3
//
A úplne posledné fotky sú fotky kvetov. V tomto prípade stromy plné kvetov. Ako ma už poznáte, musela som sem dať niečo tak prekrásne ako bolo toto. Páči sa vám ten strom plný kvetov Magnólie? Nie je to úplne najkrajšie? <3
And we are at the end of today post. Please, let me know if you liked this post, leave me a comment which photo you enjoyed.  I want to be in touch with you :-)
See you soon. Serusky <3
//
A sme na konci dnešného článku. Prosím, dajte mi vedieť či sa Vám páčil, napíšte mi komentár, ktorá fotka sa Vám páčila, ktorá Vás pobavila alebo hocičo. Chcem byť s Vami v kontakte <3
Vidíme sa tu čoskoro. Serusky <3

2 comments:

  1. fotky parádne :) teším sa na ďalšie či prípadne ten spomenutý článok čo má prísť ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jožko, ďakujem :-* Ale Tebe sa tam hlavne Majuš páčil, ja viem :-D
      Aďalší článok je už online :-)

      Delete

Lovely comments ...