11 Jan 2016

Red eyes and nude lips (make-up tutorial) // Dada's beauty

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila líčenie. Bohužiaľ, denné svetlo v tomto  ročnom období asi nemá právo byť dostupné, takže fotky sú nafotené v rôznych svetlách, čo ma mrzí, ale snáď to pochopíte :-). A toto počasie ma inšpirovalo k tomuto typu líčenia - červené, vínové tmavé oči a fialový tekutý rúž na pery. Líčenie mi trvalo asi 25 minút, takže to nie je nič náročné. Chcem len napísať - nie som žiaden profesionál, je to moja technika líčenia, ktorá niekomu sedieť nemusí. Tak poďme nato!

Vždy začínam make up-om. Dnes som si nedávala žiadnu bázu pod make up, takže som začala BB creamom od Vichy v odtieni Teinte claire - light shade. Dala som jemnú vrstvu a na ňu naniesla make up od Astoru, ktorý je teraz na zimu pre mňa super, krásne mi pleť hydratuje a na pleti ho takmer necítim. Vlastním odtieň 100 Ivory. Tento make up má podľa mňa ľahšie stredné krytie, tak som si pod tento make up dala i BB cream, pretože som sa v poslednej dobe trošku vyhádzala.
Po make up-e som si nalíčila oči. Na toto líčenie očí som použila paletku od Makeup Revolution. Prvý som použila červený odtieň Tone, ktorý som naniesla na celé pohyblivé viečko. Potom som do vnútorného viečka s prechodom do pohyblivého viečka použila "mix" dvoch prvých odtieňov Bias a Neutral a do vnútorného kútika prvý odtieň zo spodnej rady paletky s názvom "Style". Na spodné viečko by od konca oka použila znova červený odtieň Tone a spravila prechod z horného viečka na spodné a na stred spodného viečka som použila ružový trblietavý odtieň Partial. Na celé horné viečko som dala kajalovú ceruzku od E-style v odtieni  25 Smokey Blue. Ceruzka je dosť tuhá, ťažšie sa nanáša. Ale na druhú stranu výborne drží. Je to taká modro-šedá farba. Na mihalnice som použila špirálu od Maybelline Lash Sensational. Túto maskaru takmer všetci chvália, ja som ju dostala od Maybelline na otvorení obchodu v Auparku v Bratislave, čo je už nejaká doba a odvtedy sa s ňou učím narábať :-D Neviem prečo to tak je, musím ísť pomaličky, jemne, inak je to katastrofa. Efekt je nádherný, ale ja som s ňou akási drevená :-D.  Na obočie som použila ceruzku na oči od Yves Rocher, ktorá je v odtieni Cendré. Je to fajn ceruzka, ale je veľmi mäkká, stále ju musím strúhať. Mám ju asi dva mesiace  a ostala mi z nej štvrtina.  Takže za jej cenu (cca 6-7€) sa dosť rýchlo míňa :-D. Tvár som potom kontúrovala s paletkou na kontúrovanie tváre od BH Cosmetics Camouflage Concealer.
Nato som si tvár zafixovala púdrom od Rimmel Stay Matte v odtieni "001 Transparent", ktorý som použila na T-zónu. Na lícne kosti som použila bronzer od W7, ktorý má v sebe jemný shimmer. Na líčka som použila lícenku od Kiko z limitovanej edície Darling Game. Lícenka je matná a krásne pigmentovaná, takže som štetcom iba jemne poprášila na líčka.
Na pery som použila lesk na pery od Lancome z edície Color Fever Gloss Sensual Vibrant Lip Shine (to kto si dáva také dlhé názvy :-D?). Je to krásna ružovo-fialovo-šedá farba, jediné mínus - takmer nič nevydrží. 
A výsledok?
Dúfam, že sa Vám moje líčenie páčilo. Rady nosíte výrazné oči alebo máte radšej výrazné pery? Zanechajte mi svoj názor v komentároch, veľmi rada si ich prečítam <3. Serusky

4 comments:

Lovely comments ...