3 Jan 2016

Kto som? // Dada's diary

Ahojte. 


Moja maličkosť
Dlho som rozmýšľala nad mojím prvým článkom - o čom bude a ktorú recenziu spravím ako prvú. No nakoniec bude o... mne. Asi bude najvhodnejšie sa predstaviť. Moje meno je Daniela a názov tohto blogu je vymyslený už nejakú dobu. Prezývku Dadalajf som dostala od kamarátov. Mám 21 rokov a dnes mám dokonca meniny, takže vytvorenie blogu som chcela dať na nejaký výnimočný dátum. Áno ja viem, je to extra výnimočné :-D.

Chcem sa venovať kozmetike. V kozmetickom priemysle sa pohybujem už nejaký ten piatok. Ale okrem kozmetiky sem budem dávať ako si žijem, čo ma zaujalo, možno niečo o športe, ktorému sa venujem,nejaké recepty,... Internetový denník :-). 


Dnes mám teda meniny a môjho priateľa mamina ma už stihla obdarovať nejakou bižutériou. Je u nás na návšteve a tým pádom máme dovolenku, pretože jej záľuba je upratovanie :-D. Poobede prídu aj starí rodičia môjho priateľa, aj jeho teta a ujo ku nám domov mi blahoželať, takže sa teším na oslavu. Už včera sme mali návštevu kamarátov a miešala som drinky a jedli sme krevety, čiže predpríprava na dnes by aj bola. Zajtra by som chcela napísať recenziu na dva laky na nechty, už ju mám pripravenú. 



Tak sa dnes majte krásne, užívajte deň voľna a vidíme sa (dúfam :-D) zajtra.


No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...