31 Jan 2016

My most used types of make up (January) // Dada's beauty

Ahojte!

Tento víkend som dlho premýšľala nad tým, ktorý článok dnes bude a rozhodla som sa pre tento - moje najčastejšie používané typy líčenia. Každá z nás má určite svoje obľúbené a efektívne druhy líčenia, ktoré jej najviac vyhovujú a moje sú viaceré. Ja najčastejšie používam "nude" odtiene na oči a nejaký výraznejší rúž na pery. Samozrejme, že mám dni, keď to chce výrazné a dokonalé líčenie, no v bežnom dni sa líčim technikou - čím rýchlejšie, tým lepšie :-D. Každodenné líčenie mi zaberie tých 20-30 minút, čo je asi pre niektoré ženy veľa času, pre mňa je to taký akurátny čas, aby som mala jemné a rýchle líčenie. Keď sa ale niekam špeciálne chystám a potrebujem mať všetko na 100%, líčenie mi trvá do hodiny. Pre mňa je kvalitné líčenie základ môjho vystupovania, nejde mi o to urobiť zo seba iného človeka, ide mi o to, cítiť sa lepšie, podštrknúť to, čo je na mne výnimočné a pekné. Veľa ľudí si myslí, že nie som normálna, keď mi tak záleží na líčení, nechápu, čo si na pleti tak dlho robím. Myslia si, že na seba hádžem tony make up-u, no tak to nie je. Ja chcem aby moja pleť bola bezchybná, aby žiarila, Nejde mi o to dať na seba tri vrstvy make up-u, štyri vrstvy korektoru, atď. Mne ide o techniku, všetko chce čas a tak aj dokonalý make up. Ak je správna technika a vy si dávate záležať, tak výsledok stojí zato. Ja viem, že pre veľa žien nie je make up tak dôležitý, no pre mňa áno. Je to moja najobľúbenejšia činnosť, milujem líčenie, milujem keď som nalíčená a keď sa tak cítim dobre, keď nalíčim kamarátku a vidím ako to čo má byť vidieť je a to čo nemá, vidieť nie je. Mám radosť, keď líčenie pomôže k tomu, že zvýrazním veľkosť očí, zvýrazní sa ich farba, ukážu sa lícne kosti, pozornosť upútajú pery. To je pre mňa make up. Na druhú stranu nemám problém ukázať sa bez líčenia, neprídem si škaredá, som zmierená s tým ako vyzerám a som so sebou spokojná. A to musíme byť všetky, pretože všetky sme krásne <3. 
Som sa dnes vyspovedala, však :-D?
Dajte mi vedieť, aký názor máte na líčenie vy, rady sa líčite? Koľko času vám zaberie líčenie? Alebo sa nelíčite vôbec? Som veľmi zvedavá ako to mate vy ;-).
Jemné líčenie, výrazné pery. Milujem tento typ, ja mám menšie pery, takže s výrazným rúžom a s jemnými očnými tieňmi vyzerajú opticky väčšie, človek si ich na vás všimne prvé...
Ďalší prípad - jemné líčenie, tentokrát ladené ružovými tónmi, ktoré sa hodia k mojim zelenkavým očiam a ružové, výrazné pery...
Niekedy mám zasa chuť úplne to otočiť - výrazné oči, jemné pery...

Moje najľahšie a najčastejšie nosené líčenie...

Momentálne sa učím novú techniku líčenia a tou je linka do stratenia...

Smokey eyes <3

Nedávno som si veľmi obľúbila farebné ombré linky, táto je do ružova...

Líčenie, kde som si pomocou hornej a spodnej link do stredu viečka opticky chcela zväčšiť oči...

A linka, ďalšia ženská klasika :-)...

6 comments:

  1. Ja sa nelíčim takmer vôbec,príde mi to zbytočné! Ale tvoje líčenia sa mi veľmi páčia, sú také jemné a decentné:) a podobný tvar linky by sa mi veľmi páčil:))
    Pozývam ťa na môj blog, kde dnes do polnoci prebieha giveaway, tak sa určite zapoj:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ,presne o to mi ide, aby to vyzeralo prirodzenie nie ako maska :-) Linku ťa naučím, stav sa na kávu :-) :-D.
      A do súťaže som sa zapojila, super nápad aj ja ju plánujem :-)kujeem ;-)

      Delete
  2. Jéé, páni, jsi moc krásná a všude ti to tak moc sluší a máš moc krásné vlasy, to je radost pohledět :). Na make up mám stejný názor, také si s tím moc ráda pohraju a vše řádně zapracuju, hlavně ať to vypadá "přirozeně" a ne jako maska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem moc :-*
      Som rada, že sa zhodneme na názore, radšej si budem make up nanášať 5 minút a je to top ako to odfláknuť :-)

      Delete
  3. wow, krásna kočka!!! a veľmi sa mi páčia všetky tvoje variácie a hlavne obočie, ktoré máš skutočne závideniahodné :)
    Drew's Beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak teraz si ma neskutocne potesila, na oboci si davam najviac zalezat, si prva, ktora mi ho chvali, dakujem 💜

      Delete

Lovely comments ...