7 Jan 2016

Daily pictures I. // Dada's diary

Ahojte kočky!

Dnes som celý deň preležala v posteli, bojím sa, že budem chorá :-(. Najprv to vyzeralo, že nebudem schopná pridať na blog článok, ale teraz mi je trošku lepšie. V dnešnom článku budú prevažne fotky, v Iphone sa mi stále nejaké zbierajú a tak som sa rozhodla robiť aj random články - čiže čo sa okolo mňa deje, čo ma zaujalo, alebo ako znie názov tohto článku - moje posledné (nedávne, ak to mám doslovne preložiť) dni. Na iných blogoch sú tieto články prevažne obľúbené, tak dúfam, že sa budú aj vám páčiť. Dnes sa u nás akosi začal roztápať sneh, čo som trochu smutná, dlho nevydržal. Ale zasa tieto krátke dni sú (teda aspoň pre mňa) unavujúce, takže keď si mám vybrať sneh alebo dlhšie dni, asi viete čo by som si vybrala :-). Včera som bola na návšteve u kamarátky, pomáha mi z rozbehnutím blogu (začo jej neskutočne aj touto cestou ďakujem) a samozrejme som od nej neodišla s prázdnymi rukami. Nabalila ma kozmetickými darčekmi, takže som happy jak dva grepy :-D. Ja som mala tiež pre ňu prichystané darčeky, ale zabudla som ich doma. Dôvod zasa sa čoskoro stretnúť. Zajtra ma čaká upratanie bytu (juchú) a vianočných ozdôb. Po vianočných sviatkoch ozdoby a dekorácie s tématikou Vianoc pre mňa strácajú čaro, takže zase o rok :-).

Môj maznáčik <3
Moje šmolkovské pyžamo ešte od Ježiška
Kombinácia vrchnej a spodnej linky, ktorá mi nezmenšuje oči
Naše zimné večery trávime s priateľom pri tejto najlepšej spoločenskej hre
  čajíky, čajíky, nonstop celú zimu
Moje Vianočné sviečky
A moje nové kozmetické produkty <3


Chcela by som sa Vás spýtať, na ktorý/ktoré z nových produktov by ste rady videli recenziu? Je ich kopa, takže sa neviem rozhodnúť. Budem rada, ak to rozhodnete vy :-).
Tak to je na dnes asi všetko. Dnes už asi len zaliezť znova pod perinu aby som zajtra bola fit. 
Takže sa majte krásne, zachviľu víkend, takže aj ten užívajte <3 Serusky

5 comments:

  1. Samé skvelé vecičky Dadka! Tú hru proste musím mať! A to pyžamko ♥ A Yankee ani nehovorím :D musím si rozšíriť zbierku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neboj, vieš ako máme tradíciu - kam spolu ideme tam si kúpime kabelku? - môžeme si spraviť ešte jednu s Yankee sviečkami :-D. Čo ty nato?

      Delete
  2. Dadalajf super nazev... jen me napadlo, jak je mozne ze chlapi nepotrebuji zadnou kosmetiku, krom deodorantu, parfemu a gelu na vlasy...a vam holkam nestaci 50 ruznych druhu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Éj kto to tu je :-D
      Dúfam, že nevadí, že som použila fotku, ktorú si ty odfotil, môžem tam dať link Tvojho blogu ;-)
      Čo sa týka toho názvu - mne tak hovoria nietkorí kamaráti cez dva roky, to má svoju históriu. A veru potrebujú - len Mário má 3 krém na tvár a jeden očný k tomu :-D asi desať parfémov, dezodoranty, lak, gély, atď :-D
      Aj ma budeš odoberať? ;-)

      Delete
    2. :D :D :D pravda..taky mam kremik na očííčka :) na foto si fakt nedelam naroky... je to jen fotka :D tak aspom mam kam chodit až se budu nudit v Norsku :)

      Delete

Lovely comments ...