24 Jan 2016

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hairtherapy // Dada's beauty

Ahojte!

A máme tu ďalšiu nedeľu, tentokrát krásne zasneženú. Nám padal sniežik včera takmer celý deň, večer to bolo najkrajšie. Včera sme išli na návštevu k môjmu tatinovi, takže sme cestovali zasneženou krajinou, bolo to úžasné. Na druhú stranu sme museli ísť pomalšie a ja som bola na ihlách celú cestu :-D. Aký víkend ste mali vy? Leňošili ste alebo ste si boli užiť sneh?
Dnes som si pre vás pripravila článok mojich o vlasoch a o starostlivosti o moje vlasy. Poďme nato...
Moje vlasy sú dlhšie, často si ich dávam zastrihnúť, aby som nemala rozštiepené končeky. Tak pred rokom som mala vlasy omnoho dlhšie, ale boli v strašnej kvalite, suché, lámavé. Odkedy som si ich začala dávať každé dva-tri mesiace zastrihnúť, sú omnoho pevnejšie, rýchlo rastú, sú hustejšie, ľahšie sa rozčesávajú. Keď som mala dlhšie vlasy, bol problém každé ráno rozčesať ich, na hrebeni mi ostávali chuchvalce vlasov a tým sa ešte viac ničili. Dnes tento problém už nemám :-). S dĺžkou mojich vlasov som teraz spokojná, vyhovujú mi v takej dĺžke ako sú, nikde mi nezavadzajú, ale pritom nie sú krátke, cítim sa takto najlepšie. Vlasy farbené nie sú, je to moja prirodzená farba, teda blond. V zime mi vyrastá tmavšia blond, ale vždy počas leta vybledne až do takej zlatej. V puberte som si vlasy farbila, mala som ich raz úplne tmavo hnedé, potom zasa červené alebo ryšavé. Nechápem moje vtedajšie uvažovanie :-D.
Vlasy si vždy po umytí fénujem, nemám rada pocit ťažkých, mokrých vlasov. A z mokrých vlasov rýchlo prechladnem, aj keď som doma, pri izbovej teplote. Vlasy mám kučeravejšie, robia sa mi jemné vlny, ale keď ich rozčešem, tak sú vlny preč. Preto som si našla "vylepšovák",  po tom čo si vlasy vyfénujem si spravím drdol na vrchu hlavy a nechám si ho pár hodín. Sú potom nadýchané, plné objemu a krásne držia tvar. Vlasy si umývam jedenkrát za týždeň, viac nepotrebujem. Viackrát si ich počas týždňa umyjem iba ak niekam výnimočne ideme, inak si ich umývam každý piatok po cvičení.
Na umývanie vlasov momentálne používam šampón, kondicionér a balzam od Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hairtherapy Cell Perfector. 
Vlasy si začnem umývať vždy teplou vodou. Nedokážem si vlasy umývať vlažnou vodou, musím mať teplú, môj priateľ dokonca horúcu vodu :-D. 
Môj šampón má názov Schwarzkopf Professional BC Bonacure HairTherapy Cell Protector Moisture Kick. To je dlhý názov, však :-D? Šampón je pre normálne až suché a kučeravé vlasy, jeho objem je 1 liter. Šampón obsahuje kyselinu hylauronovú, preniká až na koreň buniek a obnovuje vlasovú štruktúru. Hĺbkovo vlasy hydratuje a pomáha udržať optimálnu vlhkosť vlasov. Vlasy by po ňom mali byť hebké, poddajné a vyživené, so zdravým leskom a pružnosťou. A aký je naozaj? B-R-U-T-Á-L-N-Y! Je to najlepší šampón aký som kedy mala, všetko čo som vyššie napísala aj spĺňa, plus sa mi vlasy ľahko rozčesávajú. Má nádhernú vôňu. So švagrinkou sme sa snažili pre vás tú vôňu popísať, tak sme sa zhodli, že šampón vonia ako keby ste mali vlasy umyté od kaderníka :-D. Každá z vás u kaderníka určite bola, tak viete, že šampóny od kaderníkov vždy majú nádhernú, "kadernícku" vôňu. 

Kondicionér je za tej istej rady BC Bonacure, je to Repair Rescue. Má vysokú koncentráciu proteolipidov, ktoré hlboko vlasy vyživujú. Objem je 750 ml. Kondicionér spevňuje a obnovuje vlasovú pokožku, prirodzene vlasy spevňuje a vlasy zanecháva pružné. Je určený na poškodené vlasy, čo ja nemám, preto si ho dávam iba do končekov vlasov, kde sú suché a rozštiepené. Kondicionér by sa mal nechať pôsobiť 5-10 minút, ja si ho len vmasírujem do vlasov a zmyjem, úplne mi to tak stačí :-). Moja chyba bola, že som si zabudla k nemu dokúpiť pumpičku, takže sa mi ťažko z fľaše dostáva, je veľmi hutný. Vôňa je tršoku iná ako u šampónu, ale stále ako od kaderníka ;-).

Po umytí vlasov používam balzam na vlasy, nanášam si ho na uterákom vysušené vlasy, pred fénovaním. Taktiež je to rovnaká rada, tak isto ako šampón Moistrure Kick, jeho objem je 150 ml. Obsahuje kyselinu hylaurónovú ako šampón. V podstate má také isté účinky ako šampón :-D. Tento balzám je taktiež moje najväčšie zlatíčko, mám druhé balenie a určite nie je posledné.
Táto BC Bonacure rada od Schwarzkopf má kopec rôznych šampónov, kondicionérov, masiek, balzamov a všeličoho iného na rôzne typy vlasov. Bez problémov sa dajú zohnať na slovenských internetových stránkach, ceny sa pohybujú okolo 20-25 € za šampóny, masky a balzamy okolo 15 €, kondicionér tiež stál okolo 20€.



Na fotkách som po sprchovaní, takže som bez make up-u, v župane a ani jedna fotka neprešla žiadnou úpravou, tak sa ospravedlňujem za môj prirodzený "ksichtík".
Aké produkty používate na vlasy vy? Poznáte Schwarzkopf BC Bonacure? Alebo vás zaujali produkty, ktoré používam ja? Teším sa na vaše komentáre, som veľmi rada za každý váš názor <3. Serusky

2 comments:

  1. ja som bola sánkovať cez víkend, no šťastná jak dieťa :D vlasy mám podobné ako ty, tiež vlnky..ale žehlím skoro stále, iba v lete občas len vyfenujem a nechám tak, inak túto radu vôbec nepoznám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohla si ma zavolat, sankovat som sa nebola roky a u nas nikde kopec nie je :-/ :-D ja si rada vlasy zehlim, ale teraz pocas zimy sa mi nad krkom urobia chuchvalce ked mam sal a vyzehlene vlasy, takze pockam na teplucko :-) co sa tyka rady, ak budes skusat daj mi vediet, som zvedava ci pomoze aj tebe :-) ;-)

      Delete

Lovely comments ...