2 Dec 2016

Everything is like it should be. // Dada's diary

Hello Loves!

Today is the day when I have something to tell you. I have to say something important. And I want to share it with you. Maybe this won´t be anything interesting for you. Maybe this will be boring for you. And maybe this is just not for you. I am going to write about me. About my recent feelings, my experiences, my decisions. Simply, about myself.

I am happy. Every day I wake up with feelings that everything is right, that everything is like it should be.

I had a little break on my blog. I needed time for myself. Why? I felt lost in some way. I was confused from myself, I was looking for answers for my questions, I was finding myself. I wasn´t happy, I mean completely happy. Something wasn´t right. I needed to change something but I had no idea what was that something.

In last few weeks I learned a lot about myself. I finally understood what I really want in my life, what I want to reach in my life. I showed to myself my dreamed future and I decided to follow it. No matter what will happen, I decided to find MY way. It took me long time, it cost me a quite high price, it made me to be a little bit different person. However, I had to do decisions which I made. I had to change my thinking, I had to decide where I would go.

I was in Slovakia for almost three weeks. I enjoyed every second, I spent time with my friends. It was amazing time, which I will never forget. And I learned one important thing. Friends are important. They are You. You have chosen them to be your friends. They decided to believe you and keep your secrets. For me it was necessary to understand what does it mean - to be a friend. I have had friends all my life. But, I´ve never realised how much they were important for me. In England I was practically without friends. I wasn´t in contact with my Slovak friends. And I missed something. I couldn´t have understood what was it. I understood it before I travelled from England. I started to plan my meetings and the feeling was so beautiful. I was looking forward to my friends so much.
I need friends. They mean everything to me. I feel so sorry that I forgot it. They know who I am talking about ;-) Guys, you are really important for me and I promise to you - I am going to be here for you. No matters what is going to happen.

Another thing what I´ve learned about me... That´s quite about my feelings and my behaviour. Well, I´ve learned that I have to be selfish to me. I am in my body, I live my life. And I live my life for me. Just for me. I have to decide what´s good for me, I have to decide what makes me happy and satisfied. So, I will make it easier for you. I am selfish to me. I care about me at the first place. I make happy myself firstly. Do you know what? You can try to make happy every person in the world but if you´re not happy, nobody will be happy with you. You have to be happy! You have to feel amazing every second of your beautiful life. Is not your life beautiful? Make it beautiful! For you. Maybe you will think about me that I am crazy. Well, that´s a kind of true, I have to admit. But, I feel happier day by day. And that is so so important. Because when you´re happy, everything will go like you wish.

I´ve lost something. I´ve lost my old Me. I´m going to miss my old Me, because she taught me a lot. Every chapter in my life was for some reasons, everything happened because of something. A few weeks ago, I would have said that I would like to go back in time. To change something. To meet somebody. To make my life different. Now? No. I have decided to not look back. I mean, yes, I can look back, but just to see and remind memories. I can´t change my past. I´ve learned to accept this fact. It was really difficult, it was exhausting. But, I did it. I can see my past, I can learn from my past. But I am working on my future. I am following everything what makes me feel right.

I´m enjoying my life.
In last few weeks I found some new quotes for me.

* Everything is like it should be.
* Be yourself, be happy, be beautiful.

During I am writing this sentences, I am smiling. I am smiling almost all of the time. I see everything right. I feel good.

Have a beautiful day, have an amazing life. Serusky <3


Ahojte kamarátičkovia!

Dnes je ďalší, deň kedy Vám mám čo povedať. Musím Vám napísať niečo dôležité. Chcem, aby ste to vedeli. Aby ste vedeli, čo sa teraz okolo mňa deje. Možno tento článok pre Vás zaujímavý nebude. Možno Vám dokonca príde nudný. Možno to však len nie je pre Vás. Idem Vás napísať o mne. O mojich pocitoch, mojich zisteniach, o mojich rozhodnutiach. Jednoducho, o mne.

Som šťastná. Každý deň sa zobúdzam s pocitom, že je všetko správne, že je všetko tak, ako má byť.

Mala som na blogu pauzu. Potrebovala som čas pre mňa? Prečo? Stratila som samú seba v istom slova zmysle. Bola som sama zo seba zmätená, hľadala som odpovede na moje otázky, hľadala som samú seba. Nebola som šťastná. Teda, kompletne šťastná. Niečo nebolo správne. Potrebovala som niečo zmeniť, ale nemala som poňatia, čo je to niečo.

V posledných týždňoch som sa o sebe naučila veľa vecí. Konečne som pochopila, čo naozaj chcem v mojom živote, čo chcem dosiahnuť. Samej sebe som ukázala moju vysnenú budúcnosť a rozhodla sa ju nasledovať. Nech sa deje čokoľvek, rozhodla som sa SVOJU cestu nasledovať. Trvalo mi dlho nato prísť, stálo ma to vysokú cenu, urobilo to zo mňa o trochu iného človeka. Avšak, musela som urobiť rozhodnutia, ktoré som urobila. Musela som zmeniť moje myslenie. Musela som sa rozhodnúť, kam by som mala ísť.

Bola som doma na Slovensku. Takmer tri týždne. A tie tri týždne som si užila najviac ako sa len dalo. Bol to nádherný čas, nikdy nezabudnem. A tam som sa naučila jednu z dôležitých vecí pre mňa. Kamaráti alebo priatelia sú dôležití. Oni sú Vy. Vy ste si ich vybrali ako svojich priateľov. Oni sa Vám rozhodli veriť a podeliť sa s Vami o svoje tajomstvá. Pre mňa bolo veľmi dôležité pochopiť, čo znamená byť priateľom. Celý život mám okolo seba priateľov. Ale nikdy som si neuvedomila ako veľmi dôležitý pre mňa vždy boli. V Anglicku som prakticky bez priateľov. Alebo teda, som bola zo začiatku. Neudržiavala som s mojimi slovenskými priateľmi kontakt. A niečo mi chýbalo. Nemohla som prísť nato, čo to bolo. Pochopila som to predtým, ako som odcestovala z Anglicka. Začala som si dohovárať stretnutia. Ten pocit, že ich znovu uvidím bol neopísateľne pekný. Veľmi som sa na nich tešila.
Potrebujem priateľov. Znamenajú pre mňa tak veľa, takmer všetko. Mrzí ma, že som to takmer zabudla. Oni vedia o kom teraz píšem. Vy, ktorí to ste, vedzte, že ste pre mňa nesmierne dôležití a sľubujem Vám - budem tu pre Vás. Nech sa deje čokoľvek.

Ďalšou vecou, ktorú som sa o sebe naučila ... Ono je to vlastne o mojich pocitoch a o mojom správaní. Takže, naučila som sa byť k sebe sebecká. Ja som vo svojom tele. Ja žijem môj život. A môj život žijem pre seba. Iba pre seba. Ja sa musím rozhodnúť, čo je pre mňa správne, ja sa musím rozhodnúť, čo ma robí šťastnou a spokojnou. Urobím to pre Vás ľahšie pochopiť. Som k sebe sebecká. Starám sa v prvom rade o seba. V prvom rade chcem byť šťastnou ja. Viete čo? Môžete skúšať urobiť niekoho šťastným, i každú osobu na našej planéte, ale ak vy nebudete šťastný, nikoho šťastným neurobíte. A nikto sa s vami nebude šťastne cítiť. Musíte byť šťastný! Musíte sa cítiť neopakovateľne spokojný a šťastný každú sekundu Vášho krásneho života. Nemáte krásny život? Tak ho urobte krásnym! Pre Vás. Možno si pomyslíte aká som šialená. Ono je to vlastne je pravda, musím priznať. Ale, ja sa cítim šťastnejšou každým dňom. Pretože ak sa Vy cítite šťastný, všetko pôjde tak ako si prajete.

Niečo som stratila. Stratila som svoje staré Ja. Bude mi trochu chýbať, moje staré Ja ma naučilo veľa. Každá kapitola môjho života sa stala z nejakého dôvodu, všetko sa stalo pre niečo. Pár týždňov dozadu by som povedala, že by som sa rada vrátila v čase. Zmeniť niečo. Stretnúť niekoho. Urobiť môj život iným. Teraz? Nie. Rozhodla som sa nepozerať späť. Teda, áno, môžem sa pozrieť späť, no iba si pripomenúť spomienky. Svoju minulosť zmeniť nemôžem. Naučila som sa tento fakt akceptovať. Bolo to veľmi náročné, bolo to vyčerpávajúce. Ale, mám to za sebou. Môžem vidieť svoju minulosť, môžem sa z mojej minulosti učiť. Ale pracujem na mojej budúcnosti. Nasledujem všetko, čo ma robí cítiť sa správne.

Užívam si svoj život.
V posledných týždňoch som našla pre mňa dôležité vety.

*Všetko je tak ako je.
*Buď sám sebou, buď šťastný, buď nádherný.

Keď píšem tieto vety, usmievam sa. Usmievam sa takmer stále. Všetko vidím správne. Cítim sa dobre.

Majte krásny deň, majte úžasný život. Serusky <3


4 comments:

  1. Peťo Krištín7 Dec 2016, 23:13:00

    Úplne perfektne napísané :) Keď si čítam tento blog, mám z toho taky dobrý pocit, pretože ide z toho cítiť niečo pozitívne :) Veľa ľudí bohužiaľ nemá správny pohľad na svet, ale to určite nie je tvoj prípad :) Vidieť že si prijala zodpovednosť za svoj život, a nasleduješ ,,SVOJU cestu,,. Kiežby bolo viac ľudí s takýmto pozitívnym prístupom k životu... Si super Dada, len tak ďalej, pokračuj aj v tomto blogu lebo je skvelý... a veľmi oceňujem aj to, že si ho písala v angličtine, totiž dosť veľa mojim známym, ktorý bohužiaľ nerozprávajú po slovensky, si zdvihla náladu a vďaka tvojmu pozitívnemu pohladu na svet, vyčarovala úsmev na tvári :) len tak ďalej, buď naďalej šťastná a drž sa :) Peťo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waw. Toto si dám asi zarámovať Peťko <3
      Každopádne, ďakujem. A to hneď milión krát. Pretože toto je ten dôvod, prečo tento blog píšem. Aby sa ľudia pri jeho čítaní usmievali. Aby cítili tú energiu, čo každému jednému posielam.
      Pozitívny prístup k životu je mojou motiváciou. A budem v tom lepšia a lepšia.
      Čo sa týka písania v anglickom jazyku. Dúfam, že sa moc nesmiali na mojich chybách, ktorých je tam stále požehnane :-D Ale pokým sa i smiali, nevadí, ja by som sa smiala s nimi :-D
      Peťko, ty buď taktiež šťastný, každý deň. Posielam objatia a kopec úsmevov <3
      P.S. Vidíme sa na jar v Anglicku ;-)

      Delete
  2. Úplne perfektne napísané :) Keď si čítam tento blog, mám z toho taky dobrý pocit, pretože ide z toho cítiť niečo pozitívne :) Veľa ľudí bohužiaľ nemá správny pohľad na svet, ale to určite nie je tvoj prípad :) Vidieť že si prijala zodpovednosť za svoj život, a nasleduješ ,,SVOJU cestu,,. Kiežby bolo viac ľudí s takýmto pozitívnym prístupom k životu... Si super Dada, len tak ďalej, pokračuj aj v tomto blogu lebo je skvelý... a veľmi oceňujem aj to, že si ho písala v angličtine, totiž dosť veľa mojim známym, ktorý bohužiaľ nerozprávajú po slovensky, si zdvihla náladu a vďaka tvojmu pozitívnemu pohladu na svet, vyčarovala úsmev na tvári :) len tak ďalej, buď naďalej šťastná a drž sa :) Peťo Krištín

    ReplyDelete
  3. Úplne perfektne napísané :) Keď si čítam tento blog, mám z toho taky dobrý pocit, pretože ide z toho cítiť niečo pozitívne :) Veľa ľudí bohužiaľ nemá správny pohľad na svet, ale to určite nie je tvoj prípad :) Vidieť že si prijala zodpovednosť za svoj život, a nasleduješ ,,SVOJU cestu,,. Kiežby bolo viac ľudí s takýmto pozitívnym prístupom k životu... Si super Dada, len tak ďalej, pokračuj aj v tomto blogu lebo je skvelý... a veľmi oceňujem aj to, že si ho písala v angličtine, totiž dosť veľa mojim známym, ktorý bohužiaľ nerozprávajú po slovensky, si zdvihla náladu a vďaka tvojmu pozitívnemu pohladu na svet, vyčarovala úsmev na tvári :) len tak ďalej, buď naďalej šťastná a drž sa :) Peťo Krištín

    ReplyDelete

Lovely comments ...